منتظری:خودم هم نام تیم چینی را نمی دانم / در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مدافع استقلال می‌گوید هر کس هدفی دارد و هدف من بازی کردن در خارج از ایران است.

به گزارش ممتاز؛ پژمان منتظری پس از توافق با حضور ۶ ماهه در استقلال در این باره گفت: همه در جریان رفتن من از استقلال بودید اما یکی از شرط‌های که با تیم چینی گذاشتم حضور ۶ ماه در استقلال بود.
او در گفت و گویی که با ایسنا انجام داده افزود: قبل از اینکه لیگ ایران تمام شود با تیم چینی صحبت‌هایی را کرده بودم و یک شرط برای آن‌ها گذاشته بودم که ۶ ماه در استقلال بمانم. ۶ ماه قبل از اینکه لیگ ما تمام شود، این تیم با من مذاکره کرد. آن زمان آن‌ها لیست بازیکن خارجی‌شان پر بود و مسئولان تیم چینی به من گفتند که برای ۶ ماهی که لیست‌شان پر است من را به یک تیم چینی دیگر قرض می‌دهند ولی من دست پیش را گرفتم و گفتم دوست دارم در استقلال بمانم. آن‌ها هم قبول کردند. یک بند را برای من گذاشتند که سبب شد کمی ضرر کنم یعنی با اضافه کردن یک بند از طرف من کمی از لحاظ مالی ضرر کردم.
وی ادامه داد: خدا شاهد است با آقای فتح‌الله زاده دربارهٔ مبلغ صحبتی نکردیم. او به من گفت تا آخر فصل هستی یا تا نیم فصل که من گفت تا وسط فصل بهتر است. او به من ارادت داشت و آقای قلعه‌نویی هم در این چند ماه بسیار به من لطف داشت. من شرایطی برای خودم در استقلال ساختم که حیفم می‌آید آن را از دست بدهم. مطمئنا تا نیم فصل در استقلال هستم. قراردادی نبسته‌ام ولی مطمئن باشید می‌مانم.
مدافع استقلال در پاسخ به اینکه آیا از تیم‌های داخلی پیشنهاد داشته است، اظهار کرد: من با تیم‌های داخلی صحبت نکرده‌ام چرا که در ایران دوست دارم فقط در استقلال باشم. در این چند روزه تصمیم‌ می‌گیرم که نیم فصل از استقلال بروم یا خیر. من تا فینال بازی‌های آسیایی به طور قطع با استقلال هستم.
وی افزود: همین تیم‌های عربی که شما می‌بینید شاید بهتر باشند. همیشه یک شایعه بوده که بازیکن در آنجا تنبل می‌شود. لیگ چین هم سختی‌های خودش را دارد. همین استقلال وقتی می‌خواهید به شهرستانی بروید مسافت شما را خسته می‌کند. من دوست دارم یک یا دو سال خارج از ایران بازی کنم. در حال حاضر در اوج فوتبالم هستم و باید از پیشنهاداتم استفاده کنم. فقط دوست دارم در دوران فوتبالم تجربه فوتبال در خارج را هم داشته باشم.
مدافع استقلال اظهار کرد: سال قبل هم یکی از تیم‌های چینی آمد با فتح‌الله‌زاده صحبت کردند. من آن موقع دوست نداشتم از استقلال جدا شوم.
منتظری در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش پیشنهاد بهتری برای فصل بعد به دست نخواهد آورد بیان کرد: یکی از دغدغه‌هایم همین است که در جام جهانی پیشنهادهای بهتری بیاید. به هر حال آن هم ریسک‌های خود را دارد آن چیزی که جلوی من است یک پینشهاد از چین است و یک بندی که به من اجازه می‌دهد ۶ ماه در استقلال باشم. این آیتمی است که وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند. من استقلال را دوست دارم و مطمئنا تا نیم فصل هستم.
او در پاسخ به این سوال که برای رسیدن به اردوهای تیم ملی دچار مشکل در چین نمی‌شود گفت: من ۶ ماه پیش این موضوع را با این تیم در میان گذاشتم. من دوست دارم در اردوهای تیم ملی از اول باشم نه اینکه چند ساعت قبلش بروم. آن‌ها تا حدود بسیاری قبول کردند و این صحبت‌ها را کرده‌ایم.
وی ادامه داد: این تیم دالیان نیست. مدیر برنامه‌هایم ابتدا اسمش را به من نگفت. او به من گفت تیم خوبی است ولی بسیار خوب نیست. من خودم نام این تیم را نمی‌دانم. فقط می‌دانم در خود چین است.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که چه زمانی در تمرین‌های استقلال حاضر می‌شود، اظهار کرد: من ۶ ماه است به اهواز نرفته‌ام. اگر تا ساعت ۶ و ۷ بلیت گیر آوردم که امروز به اهواز می‌روم اگر نشد امروز به تمرین می‌روم با آقای قلعه‌نویی صحبت کردم و همه چیز هماهنگ است. امروز پاسپورت من را گرفتند و با تیم به اوکراین می‌روم.
منتظری در پایان دربارهٔ اینکه آیا نگران نیست که توسط کروش دیده نشود گفت: آقای کروش همیشه بازیکنانش را مد نظر دارد. دور شدن از چشم به نظرم عاملی نمی‌شود که من از تیم ملی کنار بروم. هر کسی هدفی دارد و من هدفم بازی در خارج از ایران است و آقای کروش قطعا آمادگی در تمرین‌های تیم ملی را در نظر می‌گیرد.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.