منتظر نسخه ۲۰۲۴ “پلیس آهنی”باشید

با شروع فیلم‌برداری نسخه جدید و احیا شده اکشن ماجراجویانه «مرد آهنی» در مناطق مختلف شهر تورنتو کانادا، اولین عکس‌های فیلم هم منتشر شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تماشاچی، در نسخه دوباره‌سازی شده «پلیس آهنی»، جوئل کینامان در نقش پلیسی بازی می‌کند که تبدیل به یک موجود آهنی شده است.

کمپانی مترو گلدوین مه‌یر تهیه‌کننده «پلیس آهنی» جدید است و خوزه پادیلا فیلم‌ساز جنجالی اهل آمریکای جنوبی، آن را کارگردانی می‌کند.

گری اولدمن، ساموئل ال‌جکسون و مایکل کیتن هم در فیلم‌ بازی می‌کنند. کیتن در این اکشن پلیسی در نقش کاراکتر منفی و خبیث قصه ظاهر می‌شود.

فیلم‌نامه «پلیس آهنی» را جاش زنومر نوشته است. منبع اصلی او برای کار نگارش فیلم‌نامه، نسخه اصلی فیلم (محصول سال ۱۹۸۷) است. فیلم‌نامه نسخه اصلی را ادوارد نومیر و مایکل ماینر نوشته بودند.

خوزه پادیلا درباره نسخه جدید «پلیس آهنی» می‌گوید: «‌قصه فیلم در سال ۲۰۲۸ اتفاق می‌افتد و تکنولوژی ساخت موجودات آهنی پیشرفت زیادی کرده است، اما کاراکتر اصلی فیلم یک پلیس آهنی ویژه و منحصر به فرد است. بین او و تمام آدم‌ها و موجودات دور و بر وی، تفاوت‌های زیادی وجود دارد».

سازندگان فیلم به این دلیل شهر تورنتو را به عنوان لوکیشن اصلی قصه انتخاب کرده‌اند که هزینه‌های تولید در آنجا، بسیار کمتر از آمریکا خواهد بود.

جوئل کینامان در نسخه جدید در نقش افسر وظیفه‌شناس اداره پلیس آلکس مورفی بازی می‌کند که به دنبال از دست دادن بخش مهمی از اعضای بدن خود، با یک عمل جراحی محرمانه تبدیل به موجودی شبه آهنی می‌شود.

به‌زودی به وی لقب پلیس آهنی داده می‌شود و او راهی مبارزه با آدم‌های شرور و منفی قصه می‌شود.
 
«پلیس آهنی» جدید سینما برای نمایش عمومی در نهم آگست سال ۲۰۲۴ آماده می‌شود. کمپانی مترو گلدوین مه‌بر قصد دارد نسخه جدید و احیا شده این فیلم موفق قدیمی خود را تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله‌دار سینمایی کند.

نسخه اصلی هم با بازی پیتر ولر در نقش پلیس آهنی، در سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۳ صاحب قسمت‌های تازه شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.