منتظر نظر هاشمی هستیم/ به ائتلاف اجباری که برای ما دیکته کنند، تن نخواهیم داد

۱۵اردیبهشت،

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: بسیاری از کاندیداهای این دوره رجل سیاسی نیستند و حضورشان فقط سبب اتلاف وقت شورای نگهبان و صرف هزینه‌های زیاد خواهد شد.

محمد زارع فومنی دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعدد کاندیداها گفت:‌ با نزدیک شدن به انتخابات با تعدد کاندیداها روبرو هستیم که این امر سبب ضربه زدن به کار و ایجاد شبهه در بین مردم می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از اشخاصی که در این عرصه وارد شده‌اند تخصص و تعهد لازم را نداشته و در حد و اندازه ریاست جمهوری نیستند.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات افزود: بسیاری از کاندیداهای این دوره رجل سیاسی نیستند و حضورشان فقط سبب اتلاف وقت شورای نگهبان و صرف هزینه‌های زیاد خواهد شد.

وی ادامه داد: از ابتدا بهتر است مکانیزمی تعیین شود تا هر کسی کاندیدا نشود و خود را رجل سیاسی ننامد چراکه شاید این اشخاص در عرصه‌های دیگر بهتر بتوانند خدمت کنند.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات تأکید کرد: جبهه مردمی اصلاحات به عنوان مستقل از سایر جبهه‌ها در حمایت از کاندیدای مورد نظر خود وارد عرصه خواهد شد.

زارع‌فومنی ادامه داد: در تهیه لیست شوراها نیز با گروه‌های تندرو و افراطی که خط قرمزی برای نظام قائل نیستند تفاهمی نخواهد کرد.

وی ادامه داد: در تهیه لیست شوراها از اشخاصی استفاده خواهیم کرد که ملتزم به قانون، منویات مقام معظم رهبری و مورد تأیید نظام باشند.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: برخی گروه‌های اصلاح‌طلب می‌خواهند نظرات و دیدگاه‌های خود را به دیگر اصلاح‌طلبان نیز بقبولاند در حالی که باید مشورت بین همه گروه‌های اصلاح‌طلب باشد و ما به هیچ ائتلاف اجباری که برخی گروه‌ها برای ما دیکته کنند، تن نخواهیم داد.

زارع فومنی گفت: به همه اصلاح‌طلبان متذکر می‌شویم که اشخاصی را معرفی کنند که پاک و مورد تأیید بوده و وجهه اجتماعی خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: ما در ظرف سه و چهار روز آینده کاندیدای مورد نظر خود را اعلام خواهیم کرد اما فعلا منتظر نظر هاشمی هستیم که بینیم آیا در عرصه انتخابات ورود پیدا می کند یا خیر.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما سر خوشی با افراط و تفریط نداریم و به دنبال این هستیم تا جریانی به نام معتدلین و میانه‌روها هستیم تا از بین آن‌ها اشخاصی را برای لیست شوراهای خود انتخاب کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.