منزل این خانم در مرز انفجار از باربی +عکس

صفحه اصلی » سرگرمی » رنگارنگ » منزل این خانم در مرز انفجار از باربی +عکس

زنی آلمانی به نام بتینا دورفمن به زودی نام خود را در گینس ثبت خواهد کرد. خانم دورفمن صاحب کلکسیونی متشکل از ۱۵۰۰۰ عروسک باربی است. او که جمع آوری عروسک ها را از سال ۱۹۹۳ آغاز کرده است می گوید تا آخر عمر به جمع آوری آنها ادامه خواهد داد. تخمین زده می شود […]

زنی آلمانی به نام بتینا دورفمن به زودی نام خود را در گینس ثبت خواهد کرد. خانم دورفمن صاحب کلکسیونی متشکل از ۱۵۰۰۰ عروسک باربی است. او که جمع آوری عروسک ها را از سال ۱۹۹۳ آغاز کرده است می گوید تا آخر عمر به جمع آوری آنها ادامه خواهد داد.

تخمین زده می شود که از سال ۱۹۵۹ یعنی زمانی که اولین عروسک باربی ساخته شد ۱ میلیارد عروسک تولید شده است. حدود ۱۰۰۰۰۰ نفر در سراسر دنیا به عروسک ها علاقمند هستند و آنها را به صورت کلکسیون نگهداری می کنند. ولی به نظر می رسد بتینا دورفمن گوی سبقت را از سایرین دزدیده باشد، چون در طول ۱۹ سال ۱۵۰۰۰ عروسک جمع آوری کرده است. کلکسیون او شامل کمیاب ترین و نیز مدرن ترین عروسک های باربی می باشد.

منزل این خانم در مرز انفجار از باربی +عکس

این زن ۵۲ ساله می گوید “من از کودکی عاشق باربی ها بودم. آنها بسیار دوست داشتنی هستند. می توانید موهایشان را بشویید، لباس هایشان را عوض کنید یا برایشان لباس های نو بخرید. مدل موهای مختلف، رنگ موهای مختلف و لباس های رنگارنگ این عروسک ها را دوست دارم. هرچه بیشتر عروسک می خرم، بیشتر به آنها علاقمند می شوم . حتی از افراد می پرسم که عروسک دارند یا نه، و اگر دارند آن را به من می فروشند یا خیر. ”

از آنجایی که جا دادن ۱۵۰۰۰ عروسک در یک خانه آسان نیست، خانم دورفمن می گوید که دفتر کارش را که در طبقه بالای خانه اش قرار دارد به نوعی گالری تبدیل کرده و باربی ها را آنجا نگه می دارد. البته این رکورد برای خانم دورفمن ارزان تمام نشده است چون این عروسک ها ارزان نیستند. جالب است بدانید که یکی از عروسک ها ۱۰۰۰۰ دلار (حدود ۲۳ میلیون و هفتصد هزار تومان) قیمت داشته است.

 باربی ,عکس,عکس باربی

منبع : برترین ها

 راستی … اگر قسمتی از زندگی تون رو ممتازنیوز تشکیل میده , بهتون توصیه میکنم تولبار ممتازنیوز رو حتما نصب کنید [نصب تولبار] 

کلیدواژه ها: باربی،دختر باربی،عکس باربی


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.