منشور اخلاقی دانشگاه بزودی تصویب می‌شود

۱۱اردیبهشت،

200-8.jpg

رییس دانشگاه الزهرا(س) از تصویب منشور اخلاقی این دانشگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خزعلی در گرامیداشت هفته آموزش در دانشگاه الزهرا(س)، با بیان اینکه قرارداد منشور اخلاقی در آستانه امضاء شدن است، اظهارکرد: این منشور در سه سطح کارمندان، دانشجویان و اساتید تهیه شده است و در روزهای آینده تصویب خواهد شد.

وی با اشاره به حرکت جهشی بودجه‌ای دانشگاه الزهرا(س) در سال جاری، گفت: امیدواریم که این مسیر ادامه پیدا کند و به همین شکل پیش رود.

خزعلی از اساتید دانشگاه خواستار شد: در ارائه کیفیت و محتوا و بالا رفتن سطح علمی دانشجویان نهایت تلاش خود را انجام دهند.

وی همچنین ازتهیه سه‌ نرم‌افزار در زمینه ارزشیابی، حق‌التدریس و شهریه خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه استفاده از نیروی انسانی هزینه را افزایش می‌دهد، امیدواریم با تهیه این نرم‌افزارها در هزینه‌های دانشگاه صرفه‌جویی شود.

رئیس دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به کسب سه مجوز پردیس‌های البرز، آذربایجان غربی و خراسان این دانشگاه در سال قبل، گفت: پردیس بین‌الملل دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی از مهرماه آغاز بکار می‌کند که سعی می‌کنیم رشته‌های آن را گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه در سال قبل ۱۳ رشته در دانشگاه از رشته‌های مستقیم و یا بین‌رشته‌ای تصویب شد، گفت: امیدواریم که در سال جاری این تعداد به دو برابر افزایش پیدا کند. همچنین در سال قبل ۲۰ نفر از اساتید ارتقا یافتند.

۱۷ سال است که تشکیلات دانشگاه الزهرا(س) دست نخورده است

خزعلی با بیان اینکه تشکیلات دانشگاه به صورت کلان تصویب شده است و باید برای تصویب نهایی به هیات امنا برود، گفت: ۱۷ سال است که تشکیلات دانشگاه دست نخورده است در حالی که روزآمد کردن تشکیلات در ارتقای علمی دانشگاه بسیار مهم است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.