منویات پیام رهبر فرزانه انقلاب اولویت نخست فعالیت های ستاد اقامه نماز دانشگاه است

۲۶ شهریور – ۰۱:۳۷:۰۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی:

بزرگنمایی:  

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ، پیام رهبر فرزانه انقلاب به بیست و یکمین اجلاس سراسری اقامه نماز را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: دلیل تحقق دستاوردهای متوالی معاونت فرهنگی دانشگاه ، محوریت قرار دادن نماز، قرآن و عترت و تأسی به اندیشه های امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب است.
به گزارش خبرگزاری ممتاز،   محمد مهدی مظاهری با بیان این مطلب افزود: پیام مقام معظم رهبری به مراسم افتتاحیه  اجلاس سراسری اقامه نماز حاوی نیازهای امروز جامعه برای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز است و معاونت فرهنگی دانشگاه با یاری خداوند سبحان و همکاری تمامی دانشگاهیان اعم از استادان، دانشجویان و مدیران فرهنگی عزم خویش را برای عملی شدن نکات مندرج در آن به کار خواهد بست.
وی با اشاره به کسب دستاوردهای متوالی توسط معاونت فرهنگی دانشگاه، دلیل تحقق این دستاوردها را محوریت قرار دادن نماز، قرآن و عترت و تأسی به اندیشه های امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و افزود: همواره در فعالیت های فرهنگی تلاش شده تا ضمن بهره گیری از این منابع ارزشمند فرهنگی، اخلاق مداری، در رأس امور قرار گیرد.
دکتر مظاهری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تلاش می کنیم تا به تعبیر معظم له در جامعه اسلامی، نماز در جایگاه شایسته خود قرار گیرد تا همه تلاش های سازنده مادی و معنوی، راه خود را به سمت و سوی آرمان ها گشوده و جامعه را به نقطه مطلوب آرمانی اسلام رساند.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از محور های مندرج در پیام معظم له آن بود که فعالیت های فرهنگی و هنری ، برنامه ریزی های آموزشی و …. به گونه ای طراحی و اجرا گردد که رونق نماز با کیفیت مطلوب را در میان مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به همراه داشته باشد.
 وی یادآور شد: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تا کنون بخشنامه های متعددی جهت تحقق این امر صادر کرده و تمامی واحدهای دانشگاهی این نکته را مورد توجه قرار می دهند و قطعا از این پس نیز بر تحقق هر چه بیشتر این امر اهتمامی ویژه خواهیم داشت.
 دکتر مظاهری یکی از موارد مورد اشاره مقام معظم رهبری را توجه به ساخت مساجد عنوان کرد و افزود: ‌خوشبختانه دانشگاه در این زمینه کارنامه درخشانی دارد و بیش از ۱۲۷ مسجد بر اساس معماری اصیل اسلامی و ایرانی تا کنون در واحدهای دانشگاهی احداث گردیده که در حال افزایش است و از جمله نکاتی است که معاونت فرهنگی دانشگاه همواره بر اهمیت آن صحه گذاشته است.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد از برگزار کنندگان بیست و یکمین اجلاس سراسری اقامه نماز در کرمانشاه و از جمله ستاد اقامه نماز کشور و به ویژه حجت الإسلام قرائتی تشکر و قدردانی کرد.
وی افزود: از تمامی داوران و ارکان علمی و اجرایی این اجلاس ، مسئولان استان کرمانشاه ، رییس و همکاران فرهنگی واحد کرمانشاه که در روند برگزاری این اجلاس همکاری داشتند تشکر و قدردانی می کنم.
گفتنی است در شش دوره گذشته که اجلاس سراسری اقامه نماز اقدام به انتخاب دستگاه های برتر در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز کرده و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تنها دستگاه در هر شش دوره به عنوان یکی از دستگاه های برتر انتخاب شده و مورد تقدیر ویژه قرار گرفته است.  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۶۱۳۳۷۰۸۹۵۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.