منوچهری: قلعه نویی نیازی به خرید ستاره ندارد

  امین منوچهری در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران، اظهارداشت: تاکنون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و به این دلیل که زمان کمی برای آماده سازی داریم هم تمرینات بدنسازی انجام می دهیم و هم برنامه های تاکتیکی را مرور می کنیم. ملی پوشان هم به زودی می رسند و شرایط بهتر از این می شود.

وی ادامه داد: قلعه نویی با تعریف و تمجیدهایی که از من کرده واقعا شرمنده ام کرده است. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد وی را به خوبی بدهم. من خودم استقلالی بودم و از جمع هواداران همین تیم فوتبالیست شدم. حاضر شدم برای اینکه رضایتنامه ام را از سایپا بگیرم بخشی از طلبم را نگیرم و برای دریافت رضایتنامه ام از جیب خودم پول بگذارم. این تنها بخشی از ابراز علاقه من به استقلال بود و می خواهم با بازیهای خوبی که انجام می دهم نشان دهم چقدر استقلالی هستم.

منوچهری افزود: باید بتوانم حرفم را در زمین بزنم. من برای موفقیتهای بزرگ به استقلال آمده ام و امیدوارم سال خوبی را در این تیم سپری کنم.

وی با بیان اینکه بین بازیکنان فوتبال ایران تفاوت زیادی وجود ندارد،‌گفت: استقلال بر اساس نیازش یارگیری کرده است. اسمها در زمین فوتبال بازی نمی کنند و یک بازیکن باید زحمت بکشد. بین بازیکنان ایرانی تفاوت زیادی وجود ندارد و الان هم فرقی بین استقلال و پرسپولیس نیست.

منوچهری خاطرنشان کرد: خوشحالم که پرسپولیس امسال توانسته خودش را تقویت کند. رقابت با تیم دوازدهم جدول جذابیتی ندارد و قطعا تیمی که در این رده باشد رقیب استقلال نیست. امسال تاحدودی شرایط دو تیم برابر است و بازیکنان استقلال انگیزه زیادی دارند با پرسپولیس رقابت کنند.

مهاجم استقلال با اشاره به رقابت مهاجمان این تیم گفت: استقلال مهاجمانی با سبکهای متفاوت دارد و کسی جای دیگری را تنگ نمی کند. مطمئن باشید هر بازیکنی فیکس نباشد  وقتی به زمین بیاید جوری بازی می کند که دیکر نیمکت نشین نشود.

منوچهری افزود: ستاره اصلی فصل نقل و انتقالات امیر قلعه نویی است. او الکی تبدیل به یک مربی موفق در فوتبال ایران نشده و وقتی در تیمی باشد نیازی به جذب ستاره ندارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.