منوچهری: مقابل تیم سابقم انگیزه خاصی دارم

۱۴اردیبهشت،

 امین منوچهری مهاجم نفت تهران اظهار داشت: چند سال در سایپا بازی کردم و خاطرات زیادی با این تیم دارم. من از سایپا به فوتبال ایران معرفی شدم و هیچ این تیم را فراموش نمی کنم اما در حال حاضر بازیکن نفت تهران هستم و نسبت به این تیم تعهد دارم و باید بهترین کیفیت ممکن را در این تیم داشته باشم. سایپا برای من خاطرات زیادی به همراه داشت اما مقابل تیم سابقم انگیزه های زیادی دارم.

به گزارشممتازنیوز، وی در مورد سایپا گفت: سایپا تیم بسیار خوبی است و به نظر من امسال به حقش نرسید و می توانست شرایط بهتری داشته باشد اما نتوانست به آنچه که لیاقتش را داشت برسد. سایپا تیم جوانی است که بازیکنان با تجربه خوبی هم دارد و این مساله کار ما را سخت می کند اما با تمام توان بازی می کنیم تا نتیجه خوبی در کرج بگیریم.

منوچهری در پایان گفت: نفت تهران پتانسیل آسیایی شدن را داشت و خیلی تلاش کردیم تا چنین جایگاهی را به دست بیاوریم اما متاسفانه در بعضی از بازیها بد آوردیم و نتوانستیم به هدفمان برسیم.

این مساله چیزی از ارزش های نفت تهران کم نمی کند چون بچه های ما تمام تلاش خودشان را کردند و در رقابتی سخت قرار داشتیم و اگر شانس با ما یار بود ،‌ الان سهمیه آسیا را گرفته بودیم./آق


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.