من از کودکی عاشق چادر بوده ام

یه بار اتفاقی یکی از اقوام منو دیده بود و به مادرم گفته بود: سید خانم چرا واسه این بچه چادر مشکی نمیخری؟ من هر روز صبح میبینم با چادر سفید داره میره مدرسه.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

حتما با سلسه مطالبی با عنوان “خانم‌ها حتما بخوانند” یا محوریت مسئله حجاب که هر شب در مجله شبانه منتشر می‌شود آشنا میباشید.

اگر شما دوستان گرامی نیز مطلب، خاطره،دلنوشته و … در مورد مسئله حجاب دارید می توانید به ایمیل bashgaheshabaneh@gmail.com ارسال کنید تا با نام خودتان منتشر شود شما حتی می توانید در این بخش مطالب دیگر عزیزان را نقد نکنید.

—————————————————————-

من اولین بار کلاس دوم دبستان که بودم چادر سرم کردم البته یواشکی! آخه مامان و بابام میگفتن الآن واست زوده و حتما اطرافیان فکر میکنن ما مجبورت کردیم و … ! ولی من واقعا چادرو دوس داشتم .

به خاطر همین هر روز به بهانه نماز جماعتی که تو مدرسه برگزار میشد چادر نمازمو میذاشتم تو کیفم و تا میرسیدم به در آسانسور تند تند چادر سفیدو سرم می کردم. انقدر بچه بودم که به ذهنم نمی رسید شاید کسی منو اینطوری ببینه یا اینکه نباید خارج خونه چادر سفید سرم کنم 🙂

یه بار اتفاقی یکی از اقوام منو دیده بود و به مادرم گفته بود: سید خانم چرا واسه این بچه چادر مشکی نمیخری؟ من هر روز صبح میبینم با چادر سفید داره میره مدرسه.

مامانم بنده خدا کلی تعجب کرده بود .

اینطوری شد که مامان و بابام وقتی علاقمو دیدن برام چادر مشکی خریدن و من رسما 🙂 چادری شدم.

من چادر رو به زور و از روی اجبار انتخاب نکردم . مادرم چادر داشتند و بسیار از زیبایی های چادر که برای سن من قابل درک بود عملا با دیدن مادرم وارد قلبم شده بود .برای همین به نظرم پدر مادرایی که دوس دارن حجاب بچه هاشون چادر باشه نباید به زور و اجبار متوسل بشن . میتونن غیر مستقیم در قالب گفتن داستان از چادر تعریف کنن و از مزایاش هم به بچه ها بگن مطمئنا رو بچه هاشون اثر مثبت میذاره و به چادر علاقمند میشن


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.