مهاجرت به کانادا برای پرستاران

برترین مجله اینترنتی ایران



اشتغال پرستاران در کانادا

حرفه ی پرستاری در کانادا جزء مشاغل نظام مند به حساب می آید و برای کار به عنوان پرستار باید در آزمون RN کانادا شرکت نمایید. آزمون RNکانادا که در کانادا CRNE هم نامیده می شود توسط اتحادیه پرستاری کانادا طراحی شده و کالج های پرستاری هر ایالت به صورت مجزا آن را برگزار می کنند.

این آزمون یک آزمون ملی است و گذراندن این آزمون برای تمام پرستارانی که قصد دارند در این حرفه در کانادا مشغول به کار شوند اجباری است. بدون ثبت در هیچکدام از ایالت های کانادا نمی توانید از عنوان پرستار استفاده کنید و کار به عنوان پرستار غیر قانونی است.

چرا باید در اولین آزمون RN کانادا قبول شوید؟

همانطور که می دانید زندگی در کشوری جدید ( کانادا ) در روزهای نخستین دشوار و پر هزینه است و از طرف دیگر بیکاری و دلتنگی که ناشی ازآن بوجودمی آید موجب دلسردی تازه واردین می گردد بر این مشکل می توانید براحتی فائق آیید!!! مشاوره صحیح ، اقدام آگاهانه و پیش بینی راهکارهای درست ورود به بازار کار کانادا ابزارهای شما در کسب موفقیت هستند

برای صرف جویی در وقت و هزینه باید در اولین آزمون RN قبول شوید

شما تنها سه بار فرصت شرکت در آزمون RN کانادا را دارید و با هر بار رد شدن یک شانس خود را از دست خواهید داد. اگر سه بار پیاپی در این آزمون مردود شوید باید دوباره مدرک کارشناسی پرستاری را اخذ نمایید تا اجازه ی شرکت در آزمون را بدست آورید. تا زمانی (Registered Nurse)  نشده اید در جایگاه خودتان نمی توانید کار کنید. درآمد یک پرستار ثبت شده با کمک پرستارانی که تحت نظارت RN ها کار می کنند بسیار متفاوت است.

بر طبق آمار میزان در آمد یک RN در کانادا ۴۰ تا ۴۵ دلار در ساعت برای ۳۶ تا ۶۵ ساعت کار در هفته می باشد. اکنون خودتان حساب کنید که در فاصله ۵ ماهه بین دو آزمون RN ، چقدر سرمایه از دست می دهید ؟

تلاش موسسه ی کاریابی بین المللی کارسازان آریان پارس (KAP) بر این است تا با اهداف آموزشی برای پرستاران تسهیلات هر چه بیشتری را فراهم آورد. موسسه ی KAP دوره های آموزشی و آزمون های شبیه سازی شده  RNرا زیر نظر مدرسین کانادایی برای پرستاران متقاضی اخذ اقامت کانادا در نظر گرفته است .  هدف ما این است که شما در اولین آزمون RN کانادا قبول شوید تا مسیر موفقیت را به آسانی هر چه بیشتر طی کنید.

با شرکت در دوره های آموزشی آزمونRN کانادا در موسسه ی KAP و تلاش بی وقفه می توانید دیگر نگران این موضوع نباشید.  این دوره در ۲ بخش ارائه می گردد بخش اول مربوط به “اخلاقیات پرستاری” و بخش دوم ” فنون پرستار ی در کانادا” است که با توجه به سطح علمی بالای پرستاران ایرانی معمولا بزرگترین مشکل برای آنها در بخش اخلاقیات می باشد.  KAP در قالب یک دوره آموزشی ۷ روزه و تدوین ۲ آزمون شبیه سازی شده همراه با ارائه منابع آموزشی روز در کشور کانادا در تلاش است تا بزرگترین مشکل پرستاران در راه یابی به بازار کار کانادا را حل نماید.

جهت مشاهده سرفصلهای دوره اخلاقیات پرستاری و ثبت نام ، کلیک کنید


موسسه کارسازان آریان پارس (KAP)

دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

نماینده انحصاری سازمان نظام پرستاری کشور

تلفن های تماس موسسه KAP


مرکز سمیه : ۸۸۳۴۱۳۵۶ ۰۲۱  –  ۸۸۳۴۱۳۶۳ ۰۲۱

مرکز میرداماد : ۲۲۸۹۴۸۳۴ ۰۲۱  –   ۲۲۸۹۴۸۳۳ ۰۲۱


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.