مهدوی‌کیا: تصمیمات روزانه می‌گیرند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

   مهدی مهدوی‌کیا در خصوص برگزاری جام حذفی اظهار داشت: به نظر من تصمیم‌های روزانه در فدراسیون گرفته می شود. از اول راضی بودیم تا مثل همه جای دنیا جام حذفی برگزار شود. یکی از مهمترین جام‌ها و کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به قهرمانی، جام حذفی است.

به گزارش تفسیری فارس، وی افزود:‌ همیشه در جام حذفی شگفتی‌هایی به وجود می آید که قشنگ و جذاب است. به طور مثال تیم‌های دسته دو و یا دسته سه‌ با خودنمایی شگفتی می‌آفرینند و تیم‌های بالاتر را شکست می‌دهند. به نظرم این یک میدان و رقابت بسیار خوب برای تیم‌های پایین‌تر است.

مهدوی‌کیا ادامه داد: ‌در همه جای دنیا جام حذفی بسیار جدی گرفته می شود اما مثل اینکه در ایران قضیه فرق دارد ما باید جام حذفی را جدی بگیریم و امسال هم آن را با قدرت برگزار کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی که کفاشیان گفته احتمالا این جام بدون حضور ملی‌پوشان برگزار خواهد شد، گفت: برای چه باید ملی‌پوشان در جام حذفی بازی نکنند؟ من صحبت‌های آقایان را درباره جام حذفی نمی‌فهمم. تیم ملی ما در خردادماه باید بازی کند و تا آن وقت لیگ هم همه می‌شود چرا نباید ملی‌پوشان در جام حذفی بازی نمایند. لطفا دلیلش را بگویید که ما هم بفهمیم.

بازیکن پرسپولیس افزود: باشگاه‌ها پول بازیکنان را هر سال می‌‌دهند و در قبالش یک بازیکن باید برای باشگاه بازی کند. مثل همه جای دنیا .هیچ کجای دنیا شما نمی‌توانید این حرف غیرمنطقی را بزنید که جام حذفی بدون حضور ملی‌پوشان برگزار شود. تا خرداد تیم ملی ما درگیر هیچ بازی نیست و شاید یک بازی مقابل لبنان در چارچوب جام ملت‌ها داشته باشیم. به نظرم دلیلش اصلا مشخص نیست و یا من متوجه نمی‌شوم. حالا شاید آقایان دلیل منطقی دارند و می‌دانند چرا ملی‌پوشان نباید بازی نمایند. این تصمیم بسیار عجیب و غریب است.

وی در پایان درباره بازی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان نیز گفت: مهمترین بازی تیم ملی در راه است.اگر از این بازی با ۳ امتیاز عبور کنیم تیم ملی به جام جهانی می‌رود. در خانه باید مقابل لبنان قرار بگیریم که پیروزی دور از دسترس نیست، باید بازی با ازبکستان را بسیار جدی بگیریم تا با شکست این تیم انشاءالله لیگ دنبال شود و ملی‌پوشان با روحیه خوب به باشگاه‌های خود برگردند. من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.