مهدوی: بدون استرس به مصاف استقلال می‌رویم

۱۹اردیبهشت،

محمدرضا مهدوی با اشاره به آخرین بازی داماش در ‌رقابت‌های لیگ برتر در مقابل استقلال تهران، اظهار کرد: ما و استقلالی‌ها در این دیدار بدون استرس به میدان می‌رویم زیرا با برد در مقابل سپاهان سرنوشت داماش از بابت بقا در لیگ برتر رقم خورد و دغدغه‌ای از این بابت نداریم.

وی افزود: استقلالی‌ها نیز با شکست دادن فولاد در هفته قبل قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کردند و استرسی ندارند از این رو می‌توان امیدوار بود تماشاگرانی که به ورزشگاه آزادی می‌آیند بازی زیبا و تماشاگر پسندی را شاهد باشند.

به گزارش فارس، هافبک تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه قهرمانی استقلال یا سپاهان تفاوتی برای داماش نمی‌کرد، گفت: ما در برابر سپاهان برای حتمی کردن بقای خود در لیگ برتر جنگیدیم و به پیروزی رسیدیم و اینکه کدامیک از این دو تیم به قهرمانی می‌رسید برای ما تفاوتی نداشت.

وی ادامه داد: مطمئن باشید که اگر سرنوشت قهرمانی به این دیدار کشیده می‌شد، ما همانگونه که با سپاهان جنگیدیم با تمام توان خود در مقابل استقلال نیز تلاش می‌کردیم.

مهدوی با بیان اینکه دیدار در مقابل استقلال برای داماشی‌ها مانند دیگر بازی‌های این فصل اهمیت دارد، تصریح کرد: هر چند که نتیجه این بازی در سرنوشت قهرمانی بی‌تاثیر است اما به هیچ عنوان برای ما بی‌اهمیت نیست و در این بازی با تمام توان خود به مصاف استقلال می‌رویم.

به گفته وی، داماش در این فصل با شکست دادن تیم‌های بزرگی مانند استقلال، سپاهان و پرسپولیس نشان داده است که تیمی توانمند بوده و قابلیت‌های بالایی دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.