مهدوی‌کنی: باید بیت امام و راه امام را همیشه در نظر داشته باشیم

ایران > سیاست
رئیس و جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم امام خمینی با آرمانهای ایشان تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت الله مهدوی کنی و جمعی از اعضای مجلس خبرگان با استقبال حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و محمدعلی انصاری، در حرم امام خمینی حاضر شدند و ضمن نثار تاج گل و قرائت فاتحه در ضریح مطهر ایشان، با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب تجدید بیعت کردند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در سخنان کوتاه خود با ابراز خوشحالی از زیارت مرقد امام خمینی، اظهار داشت: مجلس خبرگان که از یادگارهای امام است، سالی دو بار تشکیل جلسه می‌دهد و اعضا مشتاق زیارت مرقد امام می باشند. این زیارت دو اثر دارد؛ یکی اینکه ما بیعت مجدد با امام راحل و راهی که ایشان پیش روی ما و ملت بزرگ ایران گذاشتند، می‌کنیم که ان‌شاء الله این راه را ادامه دهیم و در این صراط مستقیم باشیم. اثر دوم این است که ما از امام که زنده کننده ملت ایران و حیات بخش همه ملت های آزاده بودند، تقاضای داریم که دعای آن بزرگوار شامل حال ما شود تا در جایگاه مجلس خبرگان انجام وظیفه کنیم و در راستای اهداف خود که حراست و حفاظت و صیانت از حوزه رهبری است به درستی انجام وظیفه کنیم.

وی افزود: امیدواریم روح امام با اولیاء و انبیاء محشور باشد و دعای ایشان همراه ما باشد و حضرت ولیعصر با حضور ما در این جلسه و بیعت با امام، توجهات خاصی داشته باشند.

مهدوی کنی یادآور شد: در سال قبل هم عرض کردم که ما وظیفه دیگری هم داریم که طبق فرهنگ اسلامی ما اگر بخواهیم به امام احترام کنیم، آثار و راه ایشان را حفظ کنیم، باید بیت امام و راه امام را همیشه در نظر داشته باشیم و امیدوارم خداوند توفیق دهد که شکرگزار این نعمت بوده و ناسپاس نباشیم.

در این مراسم بعضی اعضای مجلس خبرگان رهبری از جمله حسن روحانی، حسینی بوشهری، احمد بهشتی، سیدمحمود علوی، سید حسن عاملی، نمایندگان اهل تسنن و … حضور داشتند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.