مهدوی‌کیا، باقری و دایی مقابل دوربین می‌روند

در ادامه ساخت مستند ˝هویت سرخ˝، افشین پیروانی‌، کریم باقری‌، رضا شاهرودی‌، مهدی مهدوی‌کیا‌، علی دایی ‌و یحیی گل محمدی مقابل دوربین می‌روند.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، ساخت مستند “هویت سرخ” از اردیبهشت ماه آغاز شده که قرار است در ۱۵ قسمت به معرفی تعدادی از پیشکسوتان باشگاه فرهنگی – ورزشی پرسپولیس بپردازد.

به گفته‌ی امیر بهمنش – یکی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان این مستند- تا کنون تصاویر مربوط به هفت نفر از بازیکنان قدیمی پرسپولیس از جمله حسین کلانی، محمد زادمهر‌، محمد پنجعلی‌، ناصر محمدخانی‌، حمید استیلی و علی انصاریان‌ تصویربرداری شده است.

بهمنش در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در هر قسمت از این مجموعه دو بازیگر قدیمی پرسپولیس معرفی می‌شوند‌، افزود: تعداد دیگری از بازیکنانی که پیش از این در پرسپولیس حضور داشته‌اند، به زودی جلوی دوربین خواهند رفت که به جعفر کاشانی، بیژن

ذوالفقارنسب‌، محمود خوردبین، محمدحسن انصاری‌فر‌د، افشین پیروانی‌، کریم باقری‌، رضا شاهرودی‌، مهدی مهدوی‌کیا‌، علی دایی ‌و یحیی گل محمدی می‌توان اشاره کرد.

او خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ی مستند که تصاویر آن در منزل پیشکسوتان، استادیوم درفشی‌فر و اماکن تفریحی – ورزشی فیلمبرداری شده است، در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

در ساخت این مستند که به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک مهرزاد تفرشی و امیر بهمنش و با مشارکت باشگاه فرهنگی- ورزشی پرسپولیس ساخته می‌شود، یکی از بازیگران مطرح سینما به عنوان مشاور حضور دارد. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.