مهدی مقدم، خواننده لس آنجلسی کاباره های دبی در تلویزیون ام القرای جهان اسلام چه می کند؟

برنامه هفت ترانه، در اقدامی تامل برانگیز با پخش ترانه های بعضی خوانندگان مساله دارچون مهدی مقدم ضمن تبلیغ غیر مستقیم مشارالیه، در عمل، اقدامات ضد ارزشی وی را موجه جلوه داده است. این در حالیست که بی پروایی و پرده دری این خواننده در اجرای برنامه های مبتذل دبی در نوروز سال جاری نشانه بارزی بر عبور وی از اصول و ارزش های اسلامی و حتی انسانی است.

گروه فرهنگی – برنامه هفت ترانه، یکی از برنامه های نسبتاً تازه و پرمخاطب صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که هر شب به صورت زنده از شبکه «شما» پخش می گردد. روال این برنامه پخش ترانه های سنتی، پاپ، محلی … و نظرسنجی از بینندگان برای امتیازدهی به خوانندگان آثار پخش شده است.

به گزارش ممتاز به نقل از بولتن نیوز، این برنامه فرهنگی به اصطلاح در لوای نظارت متولیان مربوطه در سازمان صدا وسیما، در ساعات پیک تلویزیون از پخش می گردد اما در اقدامی تامل برانگیز با پخش ترانه های خوانندگان مساله داری چون مهدی مقدم ضمن تبلیغ غیر مستقیم مشارالیه، در عمل، اقدامات ضد ارزشی وی را موجه جلوه داده است. این در حالیست که  بی پروایی و پرده دری این خواننده در اجرای برنامه های مبتذل دبی در نوروز سال جاری نشانه بارزی بر عبور وی از اصول و ارزش های اسلامی و حتی انسانی است.

انگیزه و سبب انجام این قبیل اقدامات از سوی صدا و سیما از دو حالت خارج نیست: یا تعمدی است و یا بی اطلاعی از وضعیت خوانندگانی که به راحتی در آنتن زنده شبکه های تلویزیونی کشور جولان می دهند.
اگر تعمدی باشد که باید به رویکرد و نگاه ارزشی مدیران سازمان تبارک ا… گفت و اگر از روی بی اطلاعی و عدم شناخت باشد که باید به سبب انتخاب شایسته متولیان برنامه های زنده، به مدیران ارشد سازمان و شبکه های آن تبریک گفت!

آشنایی با سوابق مهدی مقدم کار بسیار سختی نبوده و فقط یک دسترسی ساده به اینترنت و یوتیوب نشان می دهد که عملکرد و سوابق وی در مواجه شدن با مسائل ارزشی چگونه بوده است؟!
 … با این اوصاف توقعی از شبکه های ضد انقلاب فرهنگی چون PMC، ایران موزیک، GEM و … نیست و صد البته که صدا و سیما خود به تنهایی جور همه آنها را کشیده و کم کاری احتمالی آنان را پوشش می دهد!
مدیران صداو سیما باید کسانی را به عنوان متولی برنامه های فرهنگی انتخاب کنند که نسبت به بازار محصولات فرهنگی و سوابق خواننده ها و هنرمندان آشنایی داشته باشند و به صورت عمدی یا سهوی، چنین خطاهایی را مرتکب نشوند و بین  کسانی که در دبی و خارج کشور چنین رفتار می کنند با دیگران تفاوت قائل شوند…


بولتن نیوز | bultannews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.