مهدی یراحی به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

مهدی یراحی اواسط بهمن‌ماه سال جاری با اجرای قطعات تازه در تهران به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار موسیقی ممتاز، مهدی یراحی ۱۳ بهمن ماه سال جاری در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

این خواننده در این کنسرت؛ قطعاتی را از آلبوم “منو‌‌ رها کن” را به اجرا درخواهد آورد و برای اجرای تیتراژهای برنامه “ماه عسل” نیز برنامه‌های ویژه‌ای را درنظر گرفته است. همچنین هفت قطعه از آلبوم “امپراتور” را برای مخاطبان اجرا می‌کند که قطعه “امپراطور” یکی از آنها خواهد بود.

رهبری ارکستر این خواننده را “امیر علیزاده” برعهده دارد و نوازنده‌هایی چون رضا تاجبخش، امید حاجیلی، احسان نی زن، آرین قیطاسی و… از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند. علاقمندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به پایگاه اینترنتی “ایران کنسرت” مراجعه نمایند.

گفتنی است، مهدی یراحی تاکنون یک آلبوم رسمی به نام “منو رها کن” در بازار موسیقی کشور دارد و دومین اثر او “امپراتور” است. این خواننده سابقه اجرای تیتراژهای تلویزیونی را نیز در کارنامه هنری‌اش داشته و شاید معروف‌ترین آنها تیتراژهای انتهایی برنامه “ماه عسل” باشد. یراحی مدت‌ها به سبب بعضی مشکلات حقوقی با تهیه کننده قبلی موفق به اجرای برنامه زنده نشده بود.

 

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.