مهرداد اولادی پس از عقد قرارداد با استقلال: با پیراهن شماره ۷۷ استقلال دوباره ملی‌پوش می‌شوم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – مهرداد اولادی با عقد قراردادی یک و نیم ساله، رسما بازیکن استقلال شد.

به گزارش ممتاز؛ مهرداد اولادی که دو روز قبل از نفت تهران جدا شد، امروز به دفتر علی فتح‌الله‌زاده رفت و با او برای پوشیدن پیراهن استقلال به توافق رسید. او قرارادی به مدت یک و نیم فصل امضا کرد تا در نیم فصل دوم پیراهن تیم آبی‌پوش تهرانی را برتن کند. 
مهرداد اولادی پس از امضای قرارداد با استقلال در گفت‌وگویی با پایگاه اینترنتی رسمی این باشگاه در خصوص پیوستنش به جمع آبی‌پوشان پایتخت اظهار داشت:‌ از اینکه به استقلال آمدم خوشحال هستم. قطعا هدفم از پیوستن به استقلال این است که با این تیم بتوانم به جام‌جهانی بروم و روزهای خوبی را با پیراهن استقلال تجربه کنم.
اولادی در ادامه گفت: چند سال در خدمت تیم‌ملی بودم و مطمئنم با استقلال می‌توانم باز هم ملی‌پوش شوم. به استقلال آمدم تا بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام بدهم. در نفت هم شرایط خوبی داشتم، اما صلاح بود که از این تیم جدا شوم. به مسئولان، کادرفنی و بازیکنان نفت خسته‌نباشید می‌گویم امیدوارم در ادامه کار بتوانند موفق عمل کنند.
اولادی در ادامه از انگیزه‌های خود گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا در استقلال یکی از مردان آماده باشم. تمرینات سخت و فشرده‌ای را می‌گذرانم تا با کسب آمادگی مطلوب بتوانم برای استقلال به میدان بروم.
وی در پایان اعلام کرد: به مدت یک فصل و نیم با استقلال قرارداد بستم و قرار است با پیراهن شماره ۷۷ برای استقلال بازی کنم.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.