مهلت ارسال آثار به جشنواره تجسمی کودک و نوجوان

مهلت ارسال آثار به جشنواره تجسمی کودک و نوجوان

جام جم آنلاین: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان تا پایان تیرماه سال جاری است.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین، دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در رشته‌های نقاشی و خوشنویسی و در سه گروه سنی شش تا هشت سال ، ۹ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۴ سال شهریور ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

این جشنواره در رشته نقاشی با موضوع‌های «طبیعت بی جان ایرانی»، «پنجره اتاق من»، «شهر رویایی من»، «پروانه‌ها و گل‌ها»، «سیمرغ»، «مترسک»، «کشتی نوح»، «ابراهیم در آتش»، «حضرت سلیمان و هدهد»، «حضرت یونس در شکم ماهی» و در رشته خوشنویسی با موضوع «آزاد» برگزار می‌شود که در رشته خوشنویسی برای گروه‌های سنی شش تا هشت و ۹ تا ۱۱ سال خط تحریری و برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ سال خط درشت در نظر گرفته شده است.

کودکان و نوجوانان شش تا ۱۴ سال می‌توانند آثار خود را در قطع A4 و با فرمت JPG تا ۳۱ تیرماه به سایت جشنواره به نشانی www.festivalart.ir ارسال کنند.

آثار ارسال شده توسط شورای داوری متشکل از بهرام کلهرنیا، علی هاشمی شهرکی و یاسمین سینایی بررسی می‌شود و افراد پذیرفته شده به دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان که به صورت کارگاهی شهریور ماه در اصفهان برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.