مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم شاپرک‌های شهر تمدید شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

ابوالفضل جلیلی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم شاپرک‌های شهر تا روز ۱۰ آبان ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ممتاز نیوز؛ ابوالفضل جلیلی به عنوان سفیر مهربانی و سخنگوی این جشنواره با اعلام خبر تمدید مهلت دریافت آثار شرکت‌کنندگان، دربارهٔ زمان و نحوه ارسال آنها به ستاد خبری جشنواره گفت: به سبب درخواست‌های مستمر شرکت‌کنندگان و بعضی از دانشجویان برای تمدید مهلت زمان دریافت آثار، علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند تا روز ۱۰ آبان ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

جلیلی با بیان اینکه تنوع آثار دریافتی در چهار بخش جشنواره قابل قبول بوده، افزود: خوشبختانه تاکنون اشخاص بسیاری آثار خود را به جشنواره ارسال کرده‌اند و بسیاری از فیلمسازان و هنرمندان حرفه‌ای و توانمند هم حمایت خود را از جشنواره شاپرک‌های شهر و حضور و مشارکت‌شان در بخش‌های مختلف جشنواره اعلام کرده‌اند.

وی همچنین دربارهٔ محورها و بخش‌های اصلی و جانبی جشنواره نیز گفت: در این جشنواره تلاش شده تا به کودک در بسترهای مختلفی پرداخته شود. ضمن اینکه تاکیدمان بر رویکرد اجتماعی است و در هدف‌گذاری اولیه این جشنواره هم طرح مسائل موجود در این حوزه و ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات احتمالی کودکان در نظر گرفته شده است. کودکان و جامعه، خشونت علیه کودکان، کودکان و آموزش و سلامت، کودکان و خانواده، حقوق کودکان، کودکان و هنر و ادبیات، کودکان و صلح از جمله محورهای این جشنواره است که در چهار بخش اصلی، نگاه کودک، صد ثانیه‌ای و مسابقه مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی است، جشنواره فیلم شاپرک‌های شهر از روز ۲ تا ۶ آذرماه در دو کشور ترکیه و ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.