مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره تجسمی فجر

۲۹ آبان ،

هنر > جشنواره
شورای دبیران پنجمین جشنوراه بین المللی هنرهای تجسمی فجر با تعیین تقویم زمانی جشنواره مهلت ارسال آثار را تا ۲۲ آذرماه تمدید کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، در دومین جلسه شورای دبیران جشنواره مقرر شد مهلت ارسال آثار که تا ۱۵ آذرماه اعلام شده بود تا ۲۲ آذرماه تمدید شود.

همچنین در این جلسه با تعیین تقویم زمانی جشنواره، مقرر شد انتخاب نهایی آثار جشنواره در رشته های عکاسی، پوستر، کاریکاتور و تصویرسازی ۲۷ تا ۳۰ آذرماه و انتخاب اولیه در رشته های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه سازی و سفال در ۲۶ تا ۲۹ آذرماه و انتخاب نهایی آثار در این رشته ها ۱۲ تا ۱۷ دی ماه انجام شود.

شورای دبیران پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در این جلسه تصمیم گرفت در رشته کاریکاتور نیز مانند سایر رشته ها برگزیدگان رتبه اول تا سوم جشنواره انتخاب شوند و تمدید مهلت ارسال خلاصه مقالات با موضوع “بررسی تحولات هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی” تا ۱۶ دی ماه تصمیم دیگر شورای دبیران جشنواره بود.

هنرمندان برای شرکت در پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر می‌توانند آثار خود را تا ۲۲ آذرماه سال جاری از طریق سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ارسال کنند.

رشته های عکاسی، کاریکاتور و پوستر به صورت بین المللی و سایر رشته های جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شود.

بخش مقالات علمی به «بررسی تحولات هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی» اختصاص دارد و هر شرکت کننده می‌تواند تا ۱۶ دی ماه حداکثر خلاصه سه مقاله را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی نیز در پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر برگزار می‌شود و سینماگران و مستند سازان می‌توانند فیلم های خود را با موضوع هنرهای تجسمی درباره یکی از شاخه های تجسمی (نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، نگارگری، عکاسی، کاریکاتور، مجسمه سازی، تصویرگری و سفال و سرامیک) و فیلموگرافی هنرمندان تجسمی (پرتره) و دیگر مستندهای خود را پیرامون هنرهای تجسمی تا ۵ بهمن ماه به دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ارسال کنند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.