مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۲ تمدید نمی شود

گردآوری شده توسط گروه آموزش ممتاز نیوز

خبرگزاری فارس: مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه ساعت ۲۴ امشب مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری به پایان می‌رسد، بر عدم تمدید مهلت انتخاب رشته تأکید کرد.

حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نظر به اینکه بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۲ راس ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه ۲۴ مرداد ماه به پایان می‌رسد، لذا به تمام داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته الکترونیکی اقدام نکرده‌اند اکیدا پیشنهاد می‌شود که در فرصت باقیمانده با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های سازمان سنجش در رابطه با ظرفیت‌های تازه که هم‌اکنون نیز بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار دارد نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: داوطلبان باید به ترتیب اولویت انتخاب رشته‌های خود را در فرم پیش‌نویس درج کنند و پس از کنترل‌های لازم و اطمینان از کد رشته‌محل‌ها حداکثر تا ساعت ۲۴ فردا با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش اقدام به انتخاب رشته کرده و در نهایت کد ۱۵ رقمی را به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت کنند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش در پایان تاکید کرد: مهلت انتخاب رشته تمدید نخواهد شد و بدیهی است که پس از ساعت مذکور انتخاب رشته برای داوطلبان میسر نخواهد بود.


مجله اینترنتی ممتاز | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.