مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تمدید شد

جام جم آنلاین: قائم مقام رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تمدید مهلت ثبت‌نام وام‌های ضروری، شهریه و ودیعه مسکن تا ۳۱ خرداد ماه خبرداد.

منصور حبیب‌پورگودرزی افزود: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به معاونت دانشجویی دانشگاه نسبت به ثبت‌نام خود جهت بهره‌مندی از این وام اقدام کنند.

وی سقف وام شهریه برای دانشجویان کارشناسی دانشگاه‌های پیام نور را ۱۵۰ هزار تومان، برای دانشجویان علمی کاربردی و غیر انتفاعی ۲۰۰ هزار تومان و برای دانشگاه آزاد را ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

وی افزود: همچنین سقف وام شهریه برای دانشجویان کارشناسی ارشد تمامی دانشگاه‌ها یک میلیون تومان است و سقف وام شهریه دانشجویان دکتری نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد.

گودرزی درخصوص شرایط اعطای وام ضروری نیز گفت: براین اساس به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی تا سقف ۲۰۰ هزار تومان و به دانشجویان دکتری نیز تا سقف ۳۰۰ هزار تومان برای انجام پایان‌نامه وام ضروری اعطا می‌شود.

وی با اشاره به میزان وام ودیعه مسکن متاهلی نیز گفت: وام ودیعه مسکن متاهلی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی تعلق می‌گیرد که مبلغ آن برای شهر تهران پنج میلیون تومان و کلان‌شهرها نیز تا سقف چهار میلیون تومان می‌باشد.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.