مهلت ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران تا ۲۴ فروردین تمدید شد

۸فروردین ۱۳،

مسئول مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ۱۴ تا ۲۴ فروردین ماه خبر داد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه اینکه پیش از این مهلت شرکت در فراخوان ثبت نام دوره عمومی سطح ۲ (کارشناسی) و سطح ۳ (کارشناسی ارشد) حوزه های علمیه خواهران پایان اسفند ماه تعیین شده بود و به منظور فراهم آمدن امکان حضور سایر علاقه مندن در فرایند پذیرش حوزه های علمیه خواهران ۱۴ تا ۲۴ فروردین ماه نیز به عنوان فرصت مجددی برای علاقه مندان در نظر گرفته شد.
وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام برای ورود به حوزه های علمیه خواهران از طریق اینترنت انجام می گردد و علاقه مندان می توانند اطلاعات لازم در مورد حوزه های علمیه خواهران و ثبت نام در آن را از طریق پایگاه اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir  دریافت نمایند.
حسینی در ادامه با اشاره به اینکه امسال اولین بار آزمون کتبی ورودی به مقطع عمومی سطح ۲ حذف شده اظهار داشت: در این زمینه نمرات دوره دبیرستان و مصاحبه رفتاری ملاک عمل قرار می گیرد و فارغ التحصیلان این دوره مدرک سطح ۲ حوزه هم تراز کارشناسی دریافت خواهند کرد.
حسینی خاطر نشان کرد: پذیرش طلاب در مقطع ۳ حوزه های علمیه خواهران تنها از میان فارغ التحصیلان مقطع سطح ۲ حوزه انجام می پذیرد و آزمون کتبی این مقطع همچنان برگزار می گردد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.