مهلت شرکت در نوزدهمین دوره کتاب سال دانشجویی تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ارسال اثر به نوزدهمین دوره کتاب سال دانشجویی، سومین دوره کتاب سال قرآنی دانشجویان و اولین دوره انتخاب کتاب الکترونیک دانشجویی از سوی دبیرخانه این جشنواره تا ۲۲ مهرماه تمدید شد.

انشجویان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و حداکثر تا این تاریخ، دو نسخه از آثار خود را که در سال ۹۰ و یا ۹۱ منتشر شده‌اند به همراه فرم شرکت در جشنواره و معرفی نامه از دانشگاه محل تحصیل را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

همچنین کتاب الکترونیک شرکت داده شده در جشنواره، باید دارای مجوز ارشاد و هولوگرام مربوط باشد. برای شرکت در سومین دوره کتاب سال قرآنی دانشجویان نیز اثری پذیرفته خواهد شد که از سال ۸۸ به بعد به چاپ رسیده باشد.

موضوعات ویژه نوزدهمین دوره کتاب سال دانشجویی به مناسبت نامگذاری سال ۹۱  از سوی مقام معظم رهبری به موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اشتغال و کارآفرینی و گردشگری، شامل محورهای بازاریابی و تبلیغات گردشگری، با تأکید بر بازارهای هدف، مدیریت خدمات و تسهیلات گردشگری و شناسایی و معرفی توانمندیها و فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری اختصاص دارد.

در بخش کتاب سال قرآنی دانشجویان آثار انتشار یافته با موضوعات میان رشته‌ای و با موضوع کلی قرآن و علوم و با محورهایی چون قرآن و حقوق، قرآن و طب، قرآن و روانشناسی، قرآن و سایر علوم، پذیرفته می‌شوند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.