مهلت مشمولان متولد سال های ۷۲ و قبل آن

جام جم آنلاین: متولدین ماههای فروردین تا آبان ۱۳۷۲ که تا شهریور ۹۰ موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی شده اند تا پایان شهریورماه امسال مهلت دارند، وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین از  اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره مهلت معرفی مشمولان متولد سال های ۷۲ و قبل آن، گفت: با توجه به اینکه در قانون وظیفه عمومی تغییراتی در مورد سن مشمولیت و یا مهلت معرفی مشمولان ایجاد شده لذا ممکن است برخی از مشمولان متولد ۷۲ و قبل آن به علت عدم آگاهی ازاین تغییرات، وضعیت خدمتی خود را تاکنون تطبیق نداده اند و وارد غیبت شوند.

وی افزود: با تدابیر صورت گرفته متولدین ماههای فروردین تا آبانماه ۱۳۷۲که تا شهریور ماه ۹۰ موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی شده اند تا پایان شهریورماه سال ۹۱ مهلت دارند، وضعیت خدمتی خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مشخص نمایند و تا این زمان غایب محسوب نمی شوند.

سرهنگ محمدرضا اکبر حلوایی اضافه کرد: همچنین آن دسته از مشمولان متولد آبان ماه ۱۳۷۲ به بعد و کسانی که بعد از شهریورماه ۹۰ فارغ التحصیل شده اند نیز از تاریخ فراغت از تحصیل به مدت یکسال مهلت معرفی خواهند داشت.

معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: متولدین سال های قبل از ۷۲ که در خرداد ماه سال ۹۰ در مقطع متوسطه فارغ التحصیل شده اند چنانچه تا خرداد ماه سال ۹۱ خود را معرفی نکرده باشند وارد غیبت شده و مجاز به ادامه تحصیل در دانشگاه نمی باشند اما کسانی که بعداز خرداد ماه ۹۰ فارغ التحصیل شده اند بدلیل انطباق با قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب ۲۲ آبان ۹۰ تا مهلت یکساله معرفی خود پس از فراغت از تحصیل، غایب محسوب نمی شوند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.