مهلت نام نویسی کارشناسی پیام نور تمدید شد

جام جم آنلاین: مهلت ‌نام نویسی در دوره‌های فراگیر کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه پیام نور تا ساعت ۲۴ پنج‌شنبه۲۰ مهر تمدید شد.

 رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نورافزود: پیش از این زمان نام نویسی در این دوره ها تا ۱۸ مهر تعیین شده بود .

خانم بهنوش سلیم بهرامی گفت: در این دوره از آزمون فراگیر علاوه بر فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی ، دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی نیز می‌توانند نام نویسی کنند و این گروه از داوطلبان با قبول شدن در آزمون دوره فراگیر،‌ از مهر ۹۲ تحصیل خود را در این دانشگاه آغاز خواهند کرد.

وی افزود: آزمون فراگیر کارشناسی امسال ۲۴ آذر برگزار و نتایج نهایی آن بهمن اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو امسال دانشگاه پیام نور در دوره فراگیر کارشناسی پیوسته بیش از ۵۴۰ هزار دانشجو در ۱۸ هزار رشته محل، در دوره فراگیر کارشناسی ناپیوسته ۳۰ هزار دانشجو در ۵۷ رشته محل و در دوره فراگیر کارشناسی ارشد ۲۶ هزار نفر در ۱۸۰۰ رشته محل است .

خانم سلیم بهرامی افزود:  تفاوت این دوره پذیرش دانشجو به روش فراگیر با دوره های قبل در این است که آزمون امسال در یک مرحله برگزار می شود و دانش پذیران با قبول شدن در آزمون می توانند زمان شروع تحصیل خود را نیم سال دوم تحصیلی امسال یا نیمسال نخست سال تحصیلی آینده انتخاب کنند.

وی گفت: دفترچه دوره های فراگیر کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه پیام نور در پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه به نشانی اینترنتی    www.daneshgahnews.com  قرار دارد و داوطلبان این دوره ها باید با دریافت فایل این دفترچه و مطالعه دقیق آن ، برای نام نویسی در این دوره ها به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند .(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.