مهلت پایان اعتبار بیمه تکمیلی بازنشستگان

بینا- رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی با اشاره به اینکه اعتبار بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اول مهر به پایان می رسد، گفت: در حال مذاکره با بیمه های مختلف برای بستن قرارداد جدید هستیم.
به گزارش بینا، علی اکبر خبازها به مهر افزود: سال گذشته به منظور استفاده بازنشستگان تامین اجتماعی از خدمات بیمه تکمیلی درمان با بیمه دی قرارداد منعقد شده بود اما امسال هنوز مشخص نیست که با کدام یک از بیمه ها به توافق برسیم.
وی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۵۰۰ هزار بازنشسته در سراسر کشور از خدمات بیمه تکمیلی استفاده می کنند، گفت: ماهیانه از حقوق هر بازنشسته ۶ هزار و ۷۰۰ تومان کسر می شد اما امسال به دنبال افزایش خدمات بیمه تکمیلی هستیم که به تبع آن شاید مبلغ بیشتری نیز از بازنشستگان کسر شود.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی تاکید کرد: بیمه تکمیلی تا ابتدای مهرماه اعتبار دارد اما به طور حتم تا قبل از اتمام مهلت آن قرارداد جدیدی با یکی از بیمه ها منعقد خواهد شد.
خبازها گفت: طی مدت باقی مانده طی اطلاعیه هایی از بازنشستگانی که قصد انصراف از خدمات بیمه تکمیلی را دارند درخواست می شود عدم تمایل خود را اعلام کنند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.