موافقت ˝شان پن˝ برای بازی در اکشن ˝مرد مسلح آماده˝

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با موافقت ˝شان پن˝، بازیگر برجسته و شناخته شده سینما و دارنده دو جایزه اسکار برای بازی در نقش اصلی فیلم اکشن ˝مرد مسلح آماده˝، فیلمبرداری این پروژه تازه سینمایی اوائل ماه دسامبر میلادی (اواسط آذرماه) سالجاری کلید می‌خورد.

به گزارش تفسیری سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، کارگردان این فیلم هنوز iبه طور قطعی مشخص نشده ولی استودیو کانال همه iبها‌های ساخت این اکشن را تامین می‌کند.

بنابر این گزارش تفسیری، داستان این اکشن درباره یک مامور مخفی iبه نام “مارتین تریه” با نقش‌آفرینی “شان پن” است که بخاطر خیانت سازمان یافته‌ای که علیه او صورت می‌گیرد، مجبور iبه فرار می‌شود و در همین بین تلاش می‌کند که خودش را نیز از این تله رها کند که….

به نوشته هالیوودریپورتر، “جوئل سیلور” و “اندرو رونا” (صاحبان کمپانی سیلور پیکچرز) تهیه‌کنندگان اصلی این پروژه سینمایی می باشند.

همچنین فیلمنامه “مرد مسلح آماده” را “پیتر تراویس” با اقتباس از رمانی iبه همین نام iبه قلم “ژان پاتریک مانشت” iبه رشته تحریر درآورده است.

گفتنی است، فیلم “جوخه گانگستر” با هنرنمایی “شان پن” از روز ۱۱ ماه ژانویه ۲۰۲۴میلادی (۲۱ دی‌ماه) سال‌جاری در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.