موافقت اعضای کمیسیون با کاهش ساعت کاری زنان

فروردین ۱۴۰۳

مصوبه کاهش ساعت کاری زنان دارای شرایط خاص پس از ارجاع از کمیسیون اجتماعی مجلس در کمیسیون بهداشت و درمان تصویب شد.

دکتر شهلا میرگلو بیات، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مصوبه کاهش ساعت کاری زنانی که دارای کودکان زیر ۷ سال، زنان دارای کودک معلول، زنان دارای همسر با معلولیت جسمی از کمیسیون اجتماعی مجلس به کمیسیون بهداشت و درمان ارجاع داده شد.

وی گفت: این مصوبه در واقع در جهت رفع مشکلات زنان شاغلی است که از شرایط ویژه‌ای برخوردار می باشند و در واقع ۸ ساعت کاهش ساعت کاری در هفته برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این مصوبه با موافقت اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مواجه شد خاطرنشان کرد: در این مصوبه عنوان شده است که این کاهش ساعت کاری با کسر حقوق همراه نیست و در حقوق فرد تاثیری ندارد .

وی گفت: هدف اعضای کمیسیون از موافقت‌ با این مصوبه حمایت از زنانی است که از شرایط ویژه‌ای برخوردارند و نیازمند مساعدت شغلی می باشند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عشرت ناظری:

    سلام ودرودبرشماافراددلسوز.دختر۱۷ساله دارم که ۸ساله بودبه دیابت نوع یک مبتلا شد .باتمام مشکلاتی که یک دیابتی ازنظر روحی وجسمی (فراهم کردن تغذیه سالم ) ایام من مادرم ومادرهای رنج دیده مثل من نیاز به حمایت نداریم . امیدوارم توجه ای هم به من نه درواقع به دخترمریضم شود. باتشکرفراوان .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.