موتورولا در کارخانه قدیمی نوکیا گوشی می‌سازد

۱۱خردادماه،

شرکت موتورولا که این روزها زیر نظر گوگل اداره می‌شود، سری تازه گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود موسوم به Moto X را در کارخانه قدیمی شرکت نوکیا که در شهر فورت ورث در ایالت تگزاس آمریکا واقع شده است، تولید می‌کند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سلولار – نیوز، شرکت موتورولا که این روزها زیر نظر گوگل اداره می‌شود، سری تازه گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود موسوم به Moto X را در کارخانه قدیمی شرکت نوکیا که در شهر فورت ورث در ایالت تگزاس آمریکا واقع شده است،  تولید می‌کند.
 
شرکت Motorola Mobility که وظیفه تولید تلفن های همراه موتورولا را دارد اعلام کرد که یکی از کارخانه‌های قدیمی نوکیا در کشور آمریکا را در اختیار گرفته است و در نظر دارد، گوشی‌های هوشمند آتی خود در این کشور را در این کارخانه به تولید برساند تا محصولات ارزان‌تری در اختیار کاربران قرار گیرد.
 
دنیس وودساید (Dennis Woodside) مدیر شرکت Motorola Mobility اعلام کرد، این اولین گوشی هوشمند آن‌ها محسوب می‌شود که در کشور آمریکا به تولید می‌رسد و قرار است که در این کارخانه بیش از ۲ هزار نفر مشغول به کار شوند.
 
این شرکت توضیح داد که انتقال فرآیند تولید به کشور آمریکا به طراحان کمک می‌کند، تا نوآوری بیشتری را به کار گیرند و سرعت توسعه محصولات تازه خود را افزایش دهند.
 
البته باید توجه داشت که این کارخانه به عنوان مرکز تولید و مونتاژ گوشی محسوب می‌شود و بر این اساس قطعات اصلی گوشی‌ها باید از شرکت‌های آسیایی به آمریکا آورده شوند.
 
از زمان آغاز مدیریت گوگل در شرکت موتورولا، Moto X اولین گوشی محسوب می‌شود که زیر نظر گوگل طراحی شده است و پیش‌بینی می‌شود که یک محصول خالص و کاملا اندرویدی باشد که به صورت محدود از طریق بعضی اوپراتورهای تلفن همراه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.