موج تازه “بارش” ها در نوار شمالی کشور آغاز می گردد / “تهران” ۳۶ درجه بالای صفر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

از بعدازظهر امروز با نفوذ جریانات شمالی از سمت غرب دریای خزر ابرناکی، بارش باران و وزش باد در سواحل شمالی کشور آغاز می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “پنج شنبه ۱۴ شهریورماه ۹۲” اعلام شد،براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از بعدازظهر امروز با نفوذ جریانات شمالی از سمت غرب دریای خزر ابرناکی، بارش باران و وزش باد در سواحل شمالی کشور آغاز می گردد.
براساس این گزارش ممتاز به نقل از، این وضعیت فردا با شدت بیشتر ادامه می یابد که با کاهش دما و مواج بودن دریای خزر همراه است و همچنین از روز شنبه بتدریج از میزان ابرناکی در سواحل کاسته می گردد.

لازم به ذکر است، طی سه روز آینده دامنه های جنوبی زاگرس، هرمزگان، جنوب فارس و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می گردد و همچنین طی دو روز آینده شرق خلیج فارس به سبب افزایش سرعت وزش باد مواج خواهد بود.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، صاف ورشد ابر در ارتفاعات و گاهی وزش باد پیش بینی می گردد و در بیشینه دمای خود با یک درجه افزایش نسبت به روز قبل به ۳۶ درجه و درکمترین حالت به ۲۶ درجه بالای صفر خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.