“موج تازه سرما”، “بارش”های پراکنده در شمال غرب کشور/”تهران” تا روز جمعه در انتظار بارش است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

گودرزی گفت: از بعدازظهر امروز موج تازه سرما از شمال غرب کشور وارد می گردد که سبب بارش های پراکنده در این مناطق می گردد و با عبور سریع این موج فردا در شمال غرب و سواحل شمالی و ارتفاعات البرز بارش باران و در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی دو روز آینده گفت: امروز”چهارشنبه ششم آذر ماه ۹۲″ در غالب مناطق کشور افزایش نسبی دما و جو پایدار دیده می گردد و سکون نسبی هوا و افزایش آلاینده های جوی در کلان شهرهای صنعتی و پرجمعیت مانند تهران، اصفهان، اراک و کرج تداوم داشته و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می گردد.

 وی افزود: از بعدازظهر امروز موج تازه سرما از شمال غرب کشور وارد می گردد که سبب بارش های پراکنده در این مناطق می گردد و با عبور سریع این موج فردا”پنجشنبه هفتم آذر ماه ۹۲″ در شمال غرب و سواحل شمالی و ارتفاعات البرز بارش باران و در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی اظهار داشت: روز جمعه علاوه بر مناطق فوق بعضی مناطق غرب را نیز در بر می گیرد ولی از شدت بارش ها در این روز کاسته می گردد و همچنین شدت بارش ها فردا در استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ، اردبیل و غرب گیلان خواهد بود.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی روز های آینده افزود: امروز و فردا وضعیت آب و هوای تهران صاف و غبار آلود خواهد بود و از روز جمعه بارش های پراکنده در تهران دور از انتظار نیست که سبب کاهش آلاینده های جوی در تهران خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.