موج گسترده تظاهرات در ترکیه تنها بخشی از نارضایتی خفته در این کشور است

۱۶خردادماه،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: تظاهرات مردمی در ترکیه تنها بخشی از نارضایتی خفته در این کشور نسبت به سیاست‌های دولتمردان برای جلب رضایت‌های غرب به‌ویژه آمریکا است.

“احمد شوهانی ” نماینده مردم ایلام، شیروان، چرداول، ایوان و مهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به موج گسترده تظاهرات در ترکیه، گفت: در حالی‌که ترکیه یکی از مداخله‌گران در بحران سوریه است حال با وجود اعتراضات مردمی علیه این کشور  این سوال از دولتمردان ترک مطرح می‌شود که مداخله کشورهای منطقه در امور داخلی کشورشان نارضایتی آنان را به دنبال ندارد؟

وی در ادامه افزود: تظاهرات مردمی در ترکیه تنها بخشی از نارضایتی خفته در این کشور نسبت به سیاست‌های دولتمردان برای جلب رضایت‌های غرب به‌ویژه آمریکا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان با تاکید بر اینکه مردم با سیاست‌های افراطی دولتمردانشان مخالف می باشند، خاطر نشان کرد: ترکیه همواره در تلاش است تا خود را به عضویت اتحادیه اروپا درآورد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد به گونه‌ای که حمایت از معرضین و تروریست‌های سوری را برای جلب رضایت غرب در رسیدن به اهداف شومش انجام می‌دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.