مورینیوبرای مقابله بافشارهابی‌رحمانه حرف می‌زند

۲۸ام بهمن ،

پاکو خمز بر این باور است که تیمش می‌تواند در دیدار یکشنبه شب مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو فرصت‌های گلزنی خلق کند.

به گزارش فارس،وایکانو هفته قبل با نتیجه ۲ بر یک از سد اتلتیکو مادرید گذشت و خمز امیدوار است که شاگردانش نتیجه مشابهی مقابل رئال مادرید به دست آورند.

وی در این باره اظهار داشت: من فکر می‌کنم ما فرصت‌های خودمان را در برنابئو داریم. مسابقه بزرگی است؛ اگر شجاع باشید و کنترل توپ در دست شما باشد، می‌توانید با افتخار زمین را ترک کنید.

سرمربی رایووایکانو همچنین در خصوص ژوزه مورینیو گفت: او مجبور است برای مقابله با فشارهایی که بر روی خود احساس می‌کند، مسائل را بی‌رحمانه مطرح کند.

وی در این باره ادامه داد: هرکاری که او انجام می‌دهد، انعکاس جهانی دارد.

خمز تأکید کرد: آینده وی تا حدودی به آنچه در لیگ قهرمانان رخ خواهد داد، بستگی دارد. هر اتفاقی ممکن است، او می‌تواند قهرمان کوپا‌دل‌ری و لیگ قهرمانان شود و این می‌تواند مرهمی برای او باشد که در حال حاضر یکی از بهترین مربیان جهان است.

وی به عنوان میهمان ویژه در دیدار منچستر و رئال در سانتیاگو برنابئو حاضر شد و در حالی که پرچم کوچک رئال مادرید را قبل از بازی در دست تکان می‌داد، از او عکس گرفته شد.

سرمربی رایووایکانو در این باره توضیح داد: وقتی به جایگاه می‌رسی، صندلی خود را پیدا می‌کنی و یک پرچم کوچک رئال مادرید روی آن می‌بینی، می‌توانی دو کار انجام دهی اینکه او را برداری یا اینکه رویش بنیشینی. من گزینه اول را انتخاب کردم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.