مورینیو: شخصیت بد داستان همیشه من هستم

۰۵م آذر ،

  ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال مادرید بعد از باخت شنبه شب تیمش مقابل لوانته به انتقاد از سران باشگاه مادریدی، بازیکنانش و البته داور بازی پرداخت. او علیه سران رئال گفت:« فقط این من هستم که در مورد همه چیز حرف می زنم و شخصیت بد داستان می شوم.» انتقاد مورینیو علیه داور بازی این بود:« داور دو اشتباه بزرگ مرتکب شد.» و درنهایت انتقاد او از بازیکنانش هم به این نحو بود که :«بتیس تیم برتر میدان بود.»

 به گزارش گل، در اینجا می توانید متن صحبت های آقای خاص که در روزنامه آ.اس انتشار یافته را بخوانید:

*استراحت بیشتر برای بازیکنان بارسلونا: این کاملا روشن و واضح است که تیمی که ۴ شنبه بازی می کند، نباید بازی لیگش را در روز شنبه برگزار کنند. این بقیه می باشند که کنترل برنامه بازیهای جدول را در دست دارند ولی همیشه این من هستم که گله گذاری می کند و حرف می زند. دقیقا مثل بازی با منچسترسیتی که فقط من به انتقاد از داور پرداختم. همیشه این من هستم که باید شخصیت بد داستان شوم.

 *بدون عذرخواهی: ما در مورد بازیکنان حرفه ای سطح اول دنیای فوتبال حرف می زنیم که زمانی که بیش از حد عادی خسته می باشند باید کیفیت های دیگری مقل توان روانی و روحیه فداکاری شان را رو کنند. زمانی که استانک را دیدم که با ۳۴ سال سن هر سه روز درمیان، در طول هفته ۳ بازی در جام دیویس انجام می دهد، فهمیدم که هدف او قهرمانی است و می خواهد برای کشورش یک جام به دست بیاورد. به همین خاطر هم فکر می کنم که بازیکنان ۲۳، ۲۴ یا ۲۶ ساله من هم می توانند در روزهای ۴شنبه و شنبه بازی کنند.در ورزش روی قلب هم حساب باز می شود و فقط بحث پاها نیست

 *شروع خوب: زمانی که شما می گوئید که ما بازی را خوب آغاز کرده ایم واقعا به رئال لطف دارید.عملکردما در ابتدای بازی کمی بهتر از بازی ای بود که بعد از آن شاهدش بودیم. من سعی می کنم عادلانه قضاوت کنم و زمانی که تیمم می بازد، به دنبال بهانه جویی نیستم.

 *داوری بازی: من به بازیکنان بتیس تبریک گفتم، چون تمام آنچه در توانشان داشتند را به نمایش گذاشتند و از همان دقیقه اول تا پایان بازی با روحیه فداکاری تمام مبارزه کردند. آنها مقصر گل مردود بنزما و یا خطای پنالتی کاملا واضح در دقایق پایانی برروی یکی از بازیکنان ما که گرفته نشد نیستند. بتیس بهتر از رئال بازی کرد و بیشتر از ما جنگید. هرچند که از لطف های اشتباهات داوری بهره برد ولی بتیس شایسته برد در این بازی بود.

 *هواداران بتیس: آنها هفته سختی را پشت سرگذاشتند.چون با بازیکنان تیمشان هم به مشکلاتی برخورده بودند ولی می دانستند که هوادار بودن یعنی چه و طرفدار بتیس بودن یعنی چه. آنها به تیمشان درمسیر کسب این برد کمک کردند و از این واقعا خوشم آمد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.