مورگان فریمن و لیام نیسون در سرزمین لگوها + آنونس

۰۱ تیرماه ۱۳،

نخستین آنونس انیمیشن سینمایی ˝فیلم لگو˝ (۳D) با کارگردانی سه نفره فیل لرد، کریس میلر و کریس مک‌کی، محصول مشترک کمپانی برادران وارنر و کمپانی ویلیج انتشار یافت.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، انیمیشن سینمایی “فیلم لگو” (۳D) بر اساس فیلمنامه‌ای که دن و کوین هگمن، فیلل لرد و کریس میلر به طور مشترک با هم نوشتند ساخته شده و داستان آن دربارهٔ شخصیت دردسرسازی به نام “اِمت” (با صداپیشگی کریس پرت) است که در یک شرایط خاص، وظیفه مهم نجات مردم‌ سرزمین لگو از دست یک موجود شیطانی و خطرناک برعهده او افتاده است و در این بین…

بنابر این گزارش، شیوه داستان و ساخت این انیمیشن در نوع خودش بسیار جالب است و تمام آن براساس تکه‌های لگو ساخته شده است. همچنین تیم حرفه‌ای سازنده انیمیشن “هوا ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی” و “۲۱ Jump Street” تحت مدیریت تیم موفق فیل لرد و کریس میلر یکی دیگر ویژگی‌های قابل توجه انیمیشن سه‌بعدی “فیلم لگو” است.

الیزابت بنکز، مورگان فریمن، لیان نیسون، ویل فررل، آلیسون بری، ویل آرنت، کریس پرت، نیک آفرمن، چارلی دی و جیدن سند صداپیشگان انیمیشن سه‌بعدی “فیلم لگو” می باشند.

انیمیشن سینمایی سه‌بعدی “فیلم لگو” محصول کمپانی برادران وارنر قرار است روز ۷ ماه فوریه ۲۰۲۴ میلادی (۱۸ بهمن‌ماه) در سینماهای سراسر جهان اکران شود.

آنونس انیمیشن سه‌بعدی “فیلم لگو” را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/۳۲/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.