مورینیو:انتقاد شده ورزش ملی اسپانیا

۱۱م آذر ،

مربی پرتغالی در هفته‌های اخیر تحت فشار رسانه‌های اسپانیایی بوده.

ژوزه مورینیو، مربی رئال مادرید گفته انتقاد از دیگران در اسپانیا شده ورزش ملی.

او در نشست خبری پیش از دربی مادرید این حرف‌ها را زده است. رئال هفته پیش یک بر صفر در خانه رئال بتیس باخت و فاصله آنها با بارسلونا شد ۱۱ امتیاز.

با این حال این مربی ۴۹ ساله می‌گوید بخش‌هایی از رسانه‌ها بیش از حد به او می‌تازند: «می‌توانید من را تشویق کنید یا برایم سوت بزنید. اگر می‌خواهید من ساعت ۲۱ امشب حاضرم!

فوتبال به این زودی‌ها من را دور نمی‌کند. امیدوارم که طرفداران از تیم حمایت کنند تا این بازی را ببریم. در اسپانیا تاختن به دیگران شده ورزش ملی. اما مشکلی نیست.»

مورینیو به منتقدانی تاخته که به فاصله این تیم با بارسلونا اشاره کرده‌اند: «من برای هیچ چیزی بازی نمی‌کنم. باید از هر مسابقه لذت برد. اگر پیروز شوید از آن تجربه بسیار لذت می‌برید. اگر ببازید باز هم از حضور در میدان لذت برده‌اید. ما هر سه روز بازی می‌کنیم و زمان چندانی برای خوشحالی و ناراحتی نداریم.

امتیازات را در آخر فصل می‌شمرند. مردم لزومی ندارد ریاضی‌دان باشند تا بدانند ۱۴ یا ۸ امتیاز با ۱۱ امتیاز فرق می‌کند.

باید بازی به بازی پیش رفت. ما همیشه با هدف پیروزی بازی می‌کنیم. برای من مهم نیست بازیکنانم چه می‌گویند. چیزی که می‌خواهم این است که در میدان با همان ذهنیتی بازی کنند که من دارم، و همه نهایت تلاش را داشته باشند. باید با تمام وجود بکوشید. عمل بهتر از حرف است.»

اتلتیکو مادرید پس از موفقیت در لیگ اروپا در فصل پیش در لالیگا فوق‌العاده بوده و در رده دوم است. مورینیو از تیم دیه‌گو سیمئونه تمجید کرده: «من رابطه خوبی با سیمئونه دارم. او را چند سال پیش دیدم. زمانی که در اینتر بود. و با او ارتباطم را حفظ کرده‌ام.

خوشحالم که اوضاع برایش عالی پیش می‌رود، به ویژه در اروپا چون منافع ما در آن‌جا با هم تعارضی ندارد.»

مورینیو سپس دربارهٔ قضاوت ضعیف داور در بازی با بتیس با کنایه گفت: «سه تیم در آن مسابقه بودند. یک تیم بسیار خوب بود و دو تیم دیگر بد بودند. فردا می‌خواهم دو تیم خوب باشند و یک تیم بد باشد.

این یعنی مادرید و داوران خوب باشند و اتلتیکو بد باشد. من فوتبال را دوست دارم و می‌خواهم همه عالی کار کنیم.»

او یکی از سه فینالیست جایزه بهترین مربی سال است و در کنار بیسنته دل‌بوسکه و پپ گواردیولا قرار می‌گیرد. او می‌گوید: «وقت فکر کردن به این چیزها را ندارم. گواردیولا البته وقتش را دارد چون در تعطیلات است. دل‌بوسکه هم همین طور. او تا سه ماه بعد مسابقه‌ای ندارد.»

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: شنبه ۱۱ آذر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , ژوزه مورینیو


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.