موزه هنرهای معاصر و خانه هنرمندان ایران تعطیل است

۳۰ آبان ،

به مناسبت فرارسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی

با فرا رسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی، موزه هنرهای معاصر و خانه هنرمندان ایران تعطیل است.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، موزه هنرهای معاصر تهران به مناسبت ایام شهادت امام حسین(ع) و تاسوعا و عاشورا تعطیل خواهد بود. حسن نوفرستی، مسئول برنامه های هنری موزه هنرهای معاصر تهران گفت: نمایشگاه “زخم ها و پیوندها” در حال حاضر در موزه هنرهای معاصر تهران برپاست. در این نمایشگاه آثار گونتر اوکر هنرمند آلمانی در قالب نمایشگاه نقاش و هنر مفهومی برای اولین بار به نمایش گذاشته شده است.

نوفرستی تصریح کرد: هر روز هنرمندان و دانشجویان هنر و نیز علاقه مندان بسیاری از این نمایشگاه بازدید می‌کنند. نمایشگاه گونتر اوکر از سوی منتقدان و پژوهشگران تجسمی مورد بررسی قرار گرفته است. وی تصریح کرد: در موزه هنرهای معاصر تهران برنامه ریزی به منظور نمایش آثار هنرمندان کشورهای مختلف صورت گرفته است.

مسئول برنامه های هنری موزه هنرهای معاصر تهران با بیان اینکه در ایام محرم نیز این نمایشگاه ادامه خواهد داشت گفت: موزه هنرهای معاصر تهران به مناسبت شهادت امام حسین(ع) و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل خواهد بود. بعد از تاسوعا و عاشورا علاقه مندان می‌توانند از نمایشگاه زخم ها و پیوندها بازدید کنند.

نمایشگاه زخم ها و پیوندها تا ۱۱ آذر در موزه هنرهای معاصر تهران ادامه دارد.

همچنین خانه هنرمندان ایران هم به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان، اباعبدالله‌ الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یارانش، به مدت سه روز تعطیل است. از جمعه سوم آذرماه تا یک شنبه ۵ آذرماه تمامی فعالیت‌ها و نمایشگاه‌ها خانه هنرمندان ایران تعطیل است و از دوشنبه ۶ آذرماه برنامه‌های این خانه مطابق با جدول وقت‌بندی‌ از پیش اعلام شده، به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع)؛ برگزار می گردد.

انتهای پیام/۳۱/۳۴


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.