موساد قاتل دانشمندان ایرانی

۲۰م آذر ،

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه صهیونیستی گیسن تی وی ،  میشل بارزوهار عضو سابق  ارتش اسرائیل و نویسنده و تحلیلگر اسرائیلی که به تازگی کتابی دربارهٔ عملیات مخفی موساد منتشر کرده است گفت: در این کتاب به بعضی از عملیات محرمانه موساد نظیر دستگیری آیشمان(نازی سابق) در آرژانتین، و نیز بمباران نیروگاه هسته ای زیرزمینی در سوریه و حتی قتل دانشمندان هسته ای ایران اشاره شده است.

وی افزود: این کتاب بر پایه تحقیقات صورت گرفته و هیچ یک از مسئولان رسمی علنا به چنین عملیاتی اذعان نکرده اند اما جزییات عملیات محرمانه موساد از طریق منابعی که خواسته اند نامشان افشا نشود، به دست آمده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شایعات بسیاری دربارهٔ عملیات موساد وجود دارد و موساد بیشترین بهره را از این شایعات می برد به طوری که هر اتفاقی که در خاورمیانه می افتد پیش از هرچیز ابتدا آن را به موساد نسبت می دهند. موساد همچنین مرتکب حماقتهایی می گردد که گهگاه به وجهه اش لطمه می زند. ماجرای ترور نافرجام خالد مشعل از افتضاحات بزرگ موساد بود.

وی گفت: در کتاب بعدی اش فصلی کامل دربارهٔ چگونگی عملیات نظامی علیه ایران نوشته است. اگر بنا باشد روزی عملیات نظامی علیه ایران صورت گیرد، جزییات این عملیات در این فصل تشریح شده است.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.