موسسه تصویر شهر فیلم‌های مورد تایید وزارت ارشاد را اکران می‌کند/ سیاست شهرداری با حوزه هنری متفاوت است

هادی منبتی:

سینماپرس-گروه سینما/ هادی منبتی گفت: موسسه سینما شهر، فیلم های مورد تایید وزارت ارشاد را اکران می کند و سیاست موسسه با حوزه هنری متفاوت است.

هادی منبتی، رئیس موسسه تصویر شهر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: موسسه سینما شهر، هیچ مشکلی با نمایش فیلم های مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نداشته و در این زمینه تابع این وزارت خانه است.

وی تصریح کرد: هرچند در حال حاضر، تولید و نمایش فیلم در ژانر اجتماعی با حواشی بسیاری همراه بوده و معمولا نهادهای مختلفی از جمله سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و یا حوزه هنری نظرات متفاوتی نسبت به این فیلم ها دارند، اما نظرات مختلف مانع نمایش این فیلم ها در سینماها نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سازمان فرهنگی و هنری شهرداری مانند حوزه هنری، لیستی از فیلم هایی که مخالف اکران آن است، خواهد داشت یا خیر، ابراز داشت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران هیچ لیستی برای عدم اکران فیلم های مختلف در سینماهای خود نداشته و آنچه را که از سوی وزارت ارشاد پروانه نمایش دریافت کند، اکران خواهد کرد.

مبنتی همچنین در رابطه با اینکه آیا سیاست حوزه هنری و شهرداری در ابتدای سال جاری همسو در عدم نمایش برخی از فیلم های در حال اکران، بوده و آیا این سیاست ادامه خواهد داشت، گفت: اکران فیلم های نوروزی، یک مشکل عمومی بوده و هیچ سیاست هماهنگ شده ای در این زمینه وجود نداشته است. بلکه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بنا به درخواست مردم فیلم های مورد نظر را از پرده سینماهای خود خارج کرد.

لازم به ذکر است، به تازگی حوزه هنری طی انتشار لیستی فیلم هایی چون «برف روی کاج ها»، «من همسرش هستم»، «پل چوبی»، «من مادر هستم»، «بی خود و بی جهت» و «یک پذیرایی ساده» را به عنوان فیلم هایی که آن را در سینماهای خود نمایش نخواهد داد، معرفی کرده است.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۹۶۶


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.