موسیقی فیلم‌های موفق را بدون ساز به روی صحنه می‌آوریم

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

سرپرست گروه آوازی تهران:

میلاد عمرانلو گفت: با اجرای موسیقی فیلم‌های شناخته شده در تالار وحدت آلبوم ˝ وکاپلای ۲ ˝ را رونمایی می‌کنیم.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی میلاد عمرانلو، سرپرست گروه آوازی تهران با اشاره به رونمایی از آلبوم ” وکاپلای ۲ ” اظهار کرد: در کنسرت دی ماه با اجرای قطعاتی از آلبوم ” وکاپلای ۲ ” از این آلبوم رونمایی می کنیم.

وی تصریح کرد: قطعات فیلم های دلشدگان، خوب-بد- زشت، زورو، گوزن ها، پدرخوانده، پاپیون، آملی، ابدیت و یک روز، سینما پاردیزو، صبحانه بر روی تیفانی و تعدادی از قطعات آلبوم ” وکاپلای ۱″ تقدیم حاضران می گردد.

عمرانلو افزود: در کنار اجرای بعضی از قطعات، تصاویری از فیلم ها نیز به نمایش در می آید.

این هنرمند خاطرنشان کرد: وحید تاج به عنوان خواننده مهمان در این کنسرت حضور دارد و نازنین روستا، روشنک کی منش، شیوا سروش، پریا رباط، سمیه خواسته، سلماز جوانبخت، سمیرا محسنی، گلناز نویدان، یلدا نوری، مهدیه صفدری، غلامحسین (فرهاد) خزری، سید مهدی ابطحی، محمدرضا (کامران) اروج زاده، علی مسیبی، هادی آزیر، آرمین بابایان، حامد فقیهی مهرداد ناصحی و جواد مرادیون در این کنسرت هنرنمایی می کنند.

گفتنی است کنسرت گروه ” آوازی تهران ” ۱۶ و ۱۷ دی ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا می گردد و علاقمندان به منظور تهیه بلیت می توانند به پایگاه اینترنتی سی گذر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.