موضوع “اقتصاد مقاومتی” در بودجه سال ۹۲ لحاظ شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: یکی از مهم‌‌ترین مسائلی که باید در بودجه سال آینده دیده شود بحث اقتصاد مقاومتی است که لحاظ کردن آن با استناد iبه شرایط فعلی ضروری iبه نظر می‌رسد.

محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران iبه ارائه iبه موقع لایحه بودجه سال آینده iبه مجلس اشاره کرد و گفت: باید لایحه بودجه سال ۹۲ با در نظر گرفتن شرایط فعلی تدوین شود.

وی افزود: معتقدم یکی از مهم‌‌ترین مسائلی که باید در بودجه سال آینده دیده شود بحث اقتصاد مقاومتی است که لحاظ کردن آن  با استناد iبه شرایط فعلی ضروری iبه نظر می‌رسد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هم چنین iبه عدم اتکای بودجه سال آینده iبه نفت اشاره کرد و گفت: بودجه “بدون نفت” نیز از دیگر اولویت‌های شرایط فعلی است که باید براساس آن هزینه‌های جاری از محل درآمدهای غیرنفتی پوشش داده شود.

نماینده مردم بوکان در خانه ملت در ادامه تصریح کرد: انقباض در هزینه جاری نیز از دیگر ضرورت‌های غیرقابل انکار است که باید در بودجه سال آینده لحاظ شود.

عثمانی خاطر نشان کرد: در نظر گرفتن شرایط فعلی و هم فکری بیشتر در تدوین بودجه سال آینده می‌تواند iبه کارآمد بودن آن کمک کند.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.