مومنی: مجبور iبه شماره‌گذاری فراز شدیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

Rouhollah Vahdati-31-2.jpg

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ iبه بعضی انتقادات مبنی بر تصمیم تازه راهور در مورد باطل نمودن دفترچه رانندگان تصادفات جرحی و فوتی گفت: سیستم حمل‌ونقل عمومی باید ایمن‌ترین باشد.

سردار اسکندر مومنی با حضور در غرفه ایسنا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت و گو با خبرنگار «انتظامی» ایسنا در مورد وضعیت تردد «تریلر فراز» در کشور با بیان اینکه این خودرو همان خودروی هوو بود که آسیب‌های بسیاری نیز iبه کشور وارد نموده گفت: با پیگیری‌های پلیس ورود فراز و مونتاژ این تریلر در داخل کشور متوقف شد.

وی با بیان اینکه یک تعداد محدودی از این خودروها که در داخل کشور بودند نیز بر اساس دستور هیئت دولت اجبارا شماره‌گذاری شد، گفت: قرار است این خودروها برای مدتی در جهتی ارزیابی در کشور تردد نمایند ولی ورود و مونتاژ این خودروها تعطیل شده است.

وی در پاسخ iبه سوالی مبنی بر اینکه برنامه تازه پلیس راهور ناجا مبنی بر اینکه اگر یکی از وسایل حمل و نقل عمومی دچار اتفاق جرحی یا فوتی شده باشد، راننده از فعالیت معلق می‌شود، گفت: خودروهای حمل‌ونقل عمومی مانند اتوبوس‌های مسافرتی اگر در تصادفات فوتی و جرحی از سوی کارشناسان تصادفات مقصر شناخته شوند دفترچه رانندگی آنان باطل می‌شود.

وی افزود: این اشخاص پس از گذشت یک سال و با گذراندن دوره بازآموزی و پس از احراز صلاحیت دوباره می‌توانند iبه فعالیت خود مشغول شوند.

مومنی در پایان افزود: iبه ما حق دهید که این چنین قوانین سخت گیرانه‌ای را اتخاذ کنیم چرا که سیستم حمل و نقل عمومی iبه سبب استفاده گسترده مردم از آن باید ایمن ترین وسیله باشد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.