مونتولیوو : ازکاپیتانی درمیلان به خودافتخارمی کنم

۰۷م آذر ،

   در حالی که مونتولیوو تنها چند ماه است در میلان توپ می زند ، پس از مصدومیت ناگهانی کریستین آبیاتی ، پیش از آغاز بازی برابر یوونتوس وظیفه بستن بازوبند کاپیتانی میلان و هدایت این تیم در میدان را بر عهده گرفت که البته با درخشش او و پیروزی ارزشمندی برای روسونری همراه بود.

 به گزارش گل، به نقل از ac-milan.ir-میلان یکشنبه شب موفق شد تا یوونتوس را با نتیجه ۱-۰ شکست بدهد؛هر چند که این پیروزی با اولین شکست یوونتوس در بازی های خارج از خانه این فصل همراه بود. بینکونری در شرایطی تن به شکست تلخ برابر میلان داد که چند هفته پیش برابر اینتر دیگر تیم شهر میلان ، در خانه شکست سنگین ۳-۱ را تجربه کرده بود,شکستی که سبب شد تا آنها نتوانند به رکورد ۵۸ بازی بدون باخت میلان در سری آ با فابیو کاپلو برسند و در همان ۴۹ بازی بدون شکست در سری آ متوقف شوند.

بدون شک مونتولیوو یکی از بهترین بازیکنان میلان در بازی یکشنبه شب بود و روی تنها گل میلان نیز نقش مهمی داشت.مونتولیوو پس از پایان بازی برابر یوونتوس از هفته چهاردهم سری آ ایتالیا چنین گفت:” افتخار بزرگیست که بازوبند کاپیتانی تیم با شخصیت و بزرگی چون میلان را به دست ببندید. فکر می کنم که یک بازی خوب به نمایش گذاشتیم به خصوص در نیمه ی اول . این میلان فوق العاده بود.”

 مونتولیوو در رابطه با پنالتی مشکوک این بازی گفت:” پنالتی ؟ به نظر من توپ با بازوی ایسلا برخوردی نداشت؛ اما سرعت توپ طوری بود که می توانست خطای دید برای هر داوری بوجود  می آورد.در هر صورت ما تیم برتر میدان بودیم و این پیروزی کاملا حق ما بود و جدا از این اتقاق، ما نمایش خوبی داشتیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.