مونسان با روحانی نسبت ندارد

سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: گمانه زنی ها دربارهٔ نسبت خانوادگی مدیرعامل این سازمان با رییس جمهوری صحت ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  ،طاهره قیومی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل در یادداشتی تاکید کرده است: علی اصغر مونسان هیچ نسبت فامیلی با دکتر روحانی رییس جمهوری ندارد و مسوولیت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش تنها بر اساس کارنامه علمی و عملی و سابقه مدیریتی به وی سپرده شده است.
 
وی تصریح کرد: آنچه این روزها گفته یا نوشته می گردد که آقای مونسان نسبت فامیلی با مسوولان نظام (شخص رییس جمهور) دارد تنها گمانه زنی و نادرست است.
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: اخلاق رسانه ای و حرفه ای برای همه اصحاب رسانه حکم می کند در نگارش آنچه به گوش می رسد، به اصل صحت، صداقت و دقت توجه کنیم، بیراهه ننویسیم که به بیراهه کشیده می شویم!ˈ
 
قیومی در این یادداشت به عملکرد مونسان در شهرداری تهران و همکاری در اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی اشاره کرده و مسوولیت وی بر منطقه آزاد کیش را به واسطه این عملکرد و کارنامه کاری دانسته است.
منبع: ایرنا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد از سرخه سمنان:

    سرکار خانم قیومی شما جه نسبتی با آقای مونسان دارید که مدیرکل روابط عمومی منطقه آزاد کیش شده اید؟؟ آخه مگه میشه یک مدیر محترم مثل مهندس مونسان ، خانمی که بعد از سالها جدایی و ازدواج تازه مدیریت خطیر روابط عمومی جزیره کیش رو بده؟! البته من میدونم شما از نزدیکان مهندس هستید…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.