میثاقیان:بازی باملوان بازی سختی برای ماست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از بازی با ملوان گفت: بازی با ملوان بازی سختی برای ماست چون ملوان یکی از تیم‌های باسابقه و باقدمت ایران است. ما بازیکنان جوانی داریم و تیم ما با بضاعتی که داشتیم بسته شده است. ۶ – ۷ بازیکن ما متولد ۶۹ و ۷۰ می باشند. من در فوتبال حرف‌هایی می‌زنم که شاید جنبه طنز داشته باشد و همه iبه آن توجه می‌کنند ولی وقتی بازیکنان جوانی را iبه میدان می‌فرستم و اجازه بازی iبه آن‌ها در لیگ برتر را می‌دهم، هیچ کس از این جسارت من صحبتی نمی‌کند.

به گزارش تفسیری ایسنا،وی ادامه داد: من در تیم‌های زیادی کار نموده‌ام ولی همیشه و در هر کجا که کار نموده‌ام iبه جوان‌ها اجازه عرض اندام دادم. اگر قرار است فوتبال ما تغییر پیدا کند، این جوان‌ها می باشند که می‌توانند این کار را انجام دهند. من از بازی پیشی که باختیم هنوز ناراحتم. تیم ما جوان است و باید حق ما را iبه ما بدهند. من قول می‌دهم که با تلاشی که مجموعه باشگاه و من دارم، تیم ما در لیگ ماندگار شود.

میثاقیان همچنین گفت: ما در بازی فردا امجد شکوه مقام را در اختیار نداریم ولی بقیه بازیکنان در شرایط خوبی iبه سر می‌برند. من بازی خوبی را پیش‌بینی می‌کنم و امیدوارم که امسال در لیگ ماندگار شویم و ملوان هم قهرمان لیگ شود. من همیشه انزلی و تیم ملوان را دوست داشته‌ام و دارم و اگر روزی مردم، روی قبرم نام تیم‌های ابومسلم و ملوان را بنویسید.

وی در مورد تیم ملی هم گفت: در مورد تیم ملی صحبت خاصی ندارم ولی همه باید با هم متحد باشیم تا تیم ملی iبه جام جهانی برود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.