میثاقیان: راهی جز برد در برابر مس نداریم

اکبر میثاقیان ظهر امروز در نشست خبری مربوط به بازی مس کرمان با آلومینیوم هرمزگان که فردا عصر در ورزشگاه خلیج فارس این شهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم مس تیم خوبی است و این تیم برای کسب رده‌های بالای جدول و حضور در جام باشگاه‌های آسیا بسته شده است.

وی افزود: بازی سختی در مقابل مس خواهیم داشت اما دیگر راهی جز برد برای آلومینیوم باقی نمانده و باید بردهایمان را از اینجا آغاز کنیم.

سرمربی تیم آلومینیوم با بیان اینکه در بازی‌های اخیر تیمش تنها چهار گل دریافت کرده است، افزود: اتفاقی گل می‌خوریم و باید بگویم که از بین چهار گلی که دریافت کرده‌ایم تنها گل جانواریو در بازی با استقلال شتاب داشت که این امر نشان می‌دهد تیم جوان آلومینیوم آنگونه که باید خوش شانس نیست.

وی افزود: بازیکنانم از من جان سخت ترند و همانگونه که کارشناسان اذعان دارند تیم آلومینیوم تیمی سخت‌کوش و جنگنده است.

میثاقیان ادامه داد: در ابومسلم نیز طی یک نیم فصل هشت بازی پشت سر هم را واگذار کردیم اما در همان فصل طی نیم فصل دوم در رده چهارم جدول قرار گرفتیم که برای آلومینیوم نیز این سرانجام را می‌توان متصور بود که در بازی‌های آینده نیز بهتر و بهتر شود.

وی اضافه کرد: به اذعات تمامی کارشناسان داوری سه پنالتی که ما بر روی آن اعتراض داریم واقع شده و از چشم داوران دور مانده است.

میثاقیان بیان داشت: باید در بازی‌هایی که در آن میزبان هستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان بیان داشت: در پنج بازی گذشته بازیکنان بهترین بازی را با تمام توان به نمایش گذاشتند به عنوان نمونه جعفر بذری پس از بازی با سایپا حدود یک ساعت در رختکن به دلیل اینکه نتوانسته بود گل بزند گریه می‌کرد که این برای من ارزشمند است.

وی بیان داشت: من عاشق سرما هستم و این را همه می‌فهمند و برخی از دوستانم زمانی که گفته شد میثاقیان می‌خواهد به بندرعباس برود تعجب کردند، با ذکر این مثال می‌خواهم بگویم که با تمام عشق و علاقه در بندرعباس امور تیم آلومینیوم را دنبال می‌کنم و بالای سر این تیم هستم.

میثاقیان همچنین از به کارگیری امیر خلیفه اصل مهاجم سابق شهرداری بندرعباس طی فصل گذشته خبر داد و افزود: این بازیکن تجربه کافی برای حضور در لیگ برتر را دارد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس پیرامو تصاویر پخش شده از وی در برنامه ۹۰ افزود: در اوج ناراحتی دلیل تغییر رنگ پیراهن من را پرسیدند که بنده نیز به شوخی عرض کردم مقصرخانم بنده بود که پیشنهاد عوض کردن پیراهنم ارائه داد.

میثاقیان افزود:‌ در بازی با مس نیز پیراهن سابق مشکی‌ام را می‌پوشم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.