میرباقری تدوین «یلدا» را آغاز کرد

جام جم آنلاین: داوود میرباقری در حال تدوین سریال «یلدا» و بازنویسی قسمت‌های پایانی آن است. این سریال در ۱۱ قسمت برای پخش در ایام محرم تولید می‌شود.

بهروز خوش‌رزم، تهیه‌‌کننده مجموعه تلویزیونی «یلدا» در گفت‌وگو با فارس گفت: این سریال به کارگردانی حسن میرباقری محصول مرکز سیمافیلم است و تا به حال حدود ۲۰ درصد از کار تصویربرداری آن انجام شده است.

وی افزود: تاکنون همه بازیگران مقابل دوربین رفته‌اند و ماه‌چهره خلیلی تنها بازیگری است که ضبط صحنه‌های مربوط به وی تا چند روز آینده آغاز می‌شود.

در خلاصه داستان «یلدا» آمده است: حاج محمدعلی زاهدی مشهور به ممدلی که سال‌هاست سنت تعزیه‌خانی را در شهرستان بسطام حفظ کرده است با نزدیک شدن زمان مرگش احساس می‌کند که خطا یا گناهی در گذشته باعث تنهایی و آشفتگی امروز او و دور افتادن فرزندانش از اصالت‌هاست. وی به جستجو در گذشته‌اش می‌پردازد….

محمدرضا شریفی‌نیا، کاظم هژیر آزاد، چنگیز جلیلوند، اسماعیل خلج، فریبا کوثری، ماه‌چهره خلیلی، الهام پاوه‌نژاد، حمیدرضا آذرنگ، سیدمهرداد ضیائی، حامد میرباقری، بیژن افشار، حمید عطائی، اکبر سلطانعلی و سحر افتاده در نقش یلدا ترکیب بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.