میزبانان ناکام ماندند

جام جم آنلاین: هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با شکست خانگی تیم‌های فولاد خوزستان و نفت تهران آغاز شد.

در آغاز پنجمین هفته‌ رقابت‌های لیگ برتر، از ساعت ۲۲ جمعه شب، چهار بازی به صورت همزمان برگزار شد که در پایان، دو تیم مس کرمان و پیکان تهران در بازی‌های خود پیروز شدند و دو بازی دیگر هم به تساوی انجامید.

تیم فوتبال فولاد خوزستان که در اهواز به مصاف مس کرمان رفته بود، در نهایت با تک گل رضا عنایتی (۷۵) نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد تا دومین شکست خود را هم در این فصل تجربه کرده باشد. فولاد با این شکست پنج امتیازی ماند و به رده دوازدهم جدول آمد و مس هم با وجود پیروزی در این بازی ۴ امتیازی شد و همچنان در رده پانزدهم باقی ماند.

در تهران، نفت که پیش از این هفته با هشت امتیاز در رده‌ پنجم جدول قرار داشت میزبان پیکان بود اما پس از ۹۰ دقیقه تلاش مقابل مهمان خود با نتیجه دو بر یک مغلوب شد. روح‌الله سلطانی (۱۴) و جلال کاملی مفرد (۳۰) دو گل پیکان را در این بازی به ثمر رساندند تا پیکان هفت امتیازی شده و موقتا به رده‌ نهم جدول صعود کند. مهدی خیری (۹۱) هم تک گل نفت را به ثمر رساند. ضمن اینکه هادی شکوری از نفت در دقایق پایانی از بازی اخراج شد. نفت هم فعلا در رده پنجم باقی ماند.

اما در بندرعباس دو تیم آلومینیوم و راه آهن به مصاف هم رفتند که حاصل کار دو تیم در پایان تساوی یک بر یک بود. در این بازی پربرخورد که دو اخراجی هم در پی داشت، ابتدا علیرضا عباسفرد (۴۷) تیم علی دایی را پیش انداخت اما سه دقیقه بعد رضا ناصحی گل تساوی را برای میزبان وارد دروازه‌ حریف کرد. وحید عسگری از آلومینیوم و محمدرضا مامانی از راه آهن دو بازیکنی بودند که با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند. این چهارمین تساوی تیم هرمزگانی در پنجمین بازی‌اش بود. آلومینیوم با ۴ امتیاز در رده سیزدهم و راه آهن با ۶ امتیاز در رتبه دهم قرار دارند.

هم‌چنین دیدار دو تیم بالای جدولی صبای قم و فجر سپاسی که تا این هفته از رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته‌اند با تساوی یک بر یک همراه بود. دیوید ویرکوم (۲۷) برای صبا و سید محمدرضا حسینی (۶۵) برای فجرسپاسی گلزنی کردند تا دو تیم امتیازات این بازی را تقسیم کرده باشند.

صبا و فجر هردو با این مساوی ۱۰ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.