میامی و نیکز در نیمه راه صعود

۳۱فروردین۱۳،

در روز دوم بازیهای پلی آف لیگ ان بی ای بعد از کلیپرز، تیم های نیکز و میامی تنها تیمهایی بودند که با نتیجه دو بر صفر پیش افتاده و نیمی از مسیر صعود را پیمودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم نیکز با درخشش دوباره آنتونی و تیم هیت با بازی خوب دواین وید و لبرون جیمز دومین قدم را هم به سمت صعود بدون باخت به مرحله بعد برداشتند.

کارملو آنتونی با ۳۴ امتیاز و ۴ ریباند باز هم تنها ستاره نیکز در بازی  مقابل سلتیکز بود و این بار نتیجه ۸۷ بر ۷۱ به نفع تیم نیویورکی رقم خورد. پل پیرس از بوستون هم ۱۸ امتیاز، شش ریباند و شش پاس گل داشت.

نیکز با این نتیجه نیمی از راه صعود را رفت و به نظر می رسد در ادامه هم کاری از تیم سلتیکز برای متوقف کردن آنها بر نیاید.
جی آر اسمیت بازیکن ذخیره نیکز که به عنوان ششمین مرد برتر سال و بهترین ذخیره لیگ معرفی شد در این بازی ۱۹ امتیاز آورد.

میلواکی نا امید مقابل میامی

تیم میلواکی باکز هیچ امیدی به بردن میامی نداشته و در دومین باخت متوالی، این موضوع در چهره بازیکنان و نیمکت تیم هم مشهود بود. میامی در روز دوم هم با نتیجه ۹۸ بر ۸۶ برنده شد. مایک دان لیوی با ۱۶ امتیاز، شش ریباند و پنج پاس گل بهترین بازیکن میلواکی و دواین وید با ۲۱ امتیاز و هفت ریباند در کنار لبرون جیمز با ۱۹ امتیاز بهترین های میامی بودند.

میلواکی ۲۱ بازی از ۲۹ بازی قبلی پلی آف خود را برده و در مقابل این یازدهمین باری است که تیم میامی در آغاز پلی آف با نتیجه ۲ بر صفر پیش می افتد.

تساوی گلدن استیت و دنور

در آخرین بازی امروز تیم گلدن استیت با پیروزی ۱۳۱ بر ۱۱۷ مقابل دنور با این تیم یک-یک مساوی شد. استفن کاری بازیکن جوان گلدن با ۳۰ امتیاز، پنج ریباند و ۱۳ پاس گل بازی درخشان دیگری داشت و تای لائوسن از دنور هم با ۱۹ امتیاز و ۱۲ ریباند بهترین بازیکن دنور بود.

در بازیهای روز قبل هم تیم شیکاگو با پیروزی ۹۰ بر ۸۲ مقابل بروکلین نتز با این تیم مساوی کرد و لس آنجلس کلیپرز هم با گل ثانیه آخر کریس پل ۹۳ بر ۹۱ ممفیس را برد و در مجموع ۲ بر صفر پیش افتاد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.